news08.net/ads.txt

קן התור הנדסה ובניין וקבוצת אפסילון מקימות מרכז מסחר, תעסוקה ותחבורה בגני איילון

חברות הנדל”ן קן 

חברות הנדל”ן קן התור הנדסה ובניין וקבוצת אפסילון מקימות בימים אלה את מרכז המסחר והתחבורה של שכונת גני איילון בלוד בשטח של כ-25,000 מ”ר. בשלב הראשון בונות החברות שטחי מסחר המיועדים למסוף התחבורה הציבורית המרכזי של האזור שייהנו ממיקום אסטרטגי ומרכזי במיוחד וצפויים לשרת תושבים רבים. לאחרונה נפתח שיווק הפרויקט והוא זוכה להתעניינות רבה בקרב רשתות ובעלי עסקים. בשלב השני ייבנו קומות התעסוקה מעל המסחר. העבודות בפרויקט צפויות להסתיים בעוד כשנתיים.

הפרויקט המשותף “מרכז גנים גני איילון”, צפוי להביא בשורה תחבורתית משמעותית לאזור ולתושביו, כאשר ישמש כתחנה המרכזית של שכונת גני איילון, ממנו ואליו יצאו ויגיעו כלי התחבורה הציבורית לשאר חלקי הארץ. השלב הראשון בפרויקט כבר יצא לדרך, כשבמקביל, ובעידוד עיריית לוד, פועלות החברות להרחיב את הבנייה בשטח להקמת תוספת של בנייה בעירוב שימושים. המרכז הנבנה זוכה למיקום מצוין ובסמוך לצירי תנועה מרכזיים. כיום נבנות שתי קומות מסחר בעיצוב מודרני ונגיש וכן מסוף תחבורה נגיש ויעיל.

קן התור הנדסה ובנין הינה אחת מחברות הביצוע המובילות בישראל, המתמחה ביזמות, בנייה למגורים, בבנייה ציבורית, תשתיות ושימור מבנים היסטוריים. החברה יוזמת ומבצעת בימים אלה אלפי יח”ד לצד ביצוע של פרויקטים מורכבים מאוד בהם חפירת מנהרות הכותל, בניית בסיסי צה”ל, בתי חולים, מבני ציבור פרויקטים לשימור ועוד. חטיבת ההתחדשות העירונית של קן התור מובילה מספר פרויקטים באזור לוד וזוכה למוניטין רב בתחום זה. צוותי החברה פועלים מול האוכלוסיות המגוונות המרכיבות את לוד ונהנים משיתוף פעולה של תושבי העיר.

קבוצת אפסילון מתמחה בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של פרויקטים למגורים, התחדשות עירונית, מסחר ומשרדים. נכון להיום הקבוצה מקימה ויוזמת בין היתר בערים ירושלים, תל אביב, רמת השרון, לוד, הרצליה, בת ים והוד השרון. לקבוצה איתנות פיננסית ומוניטין מרשים של עשרות פרויקטים בהם מוטבעת חותמתה האישית הבאה לידי ביטוי באמינות, מקצועיות ואיכות חסרת פשרות.

ציפי וינר, מנכ”ל נכסי קן התור: “המרכז החדש אותו אנו מקימים ביחד עם השותפים מקבוצת אפסילון מעורר עניין רב בקרב תושבי האזור ובעלי עסקים שמבינים את הפוטנציאל הרב הגלום בו.

שיתוף הפעולה הפורה של החברה עם עיריית לוד מאפשר לנו לקדם את הפרויקט במהירות ואנו פועלים ביחד איתם לקבלת זכויות בנייה נוספות במתחם, לטובת תושבי האזור שיוכלו ליהנות משטחי תעסוקה נוספים וכן משימושים נוספים. אנו מודים לשותפים שלנו בפרויקט, לראש העיר יאיר רביבו ולאנשי התכנון שסייעו בקידום הפרויקט”.

תמיר חפץ, מנכ”ל קן התור התחדשות עירונית המקדמת בעיר פרויקטים התייחס גם הוא: “אנחנו מאמינים מאוד בתהליך שמנהלת עיריית לוד בעיר ורואים בה עיר בצמיחה עם עתיד רב. שיתוף הפעולה הפורה של החברה עם ראשי העירייה מאפשר לנו לקדם במהירות פרויקטים לטובת תושבי העיר והאזור. אנו משקיעים משאבים רבים בכל מתחם במטרה לגבש בין בעלי הדירות המרכיבים פסיפס ייחודי של החברה הישראלית עם צרכים והשקפת עולם שונים. למרות הקשיים בדרך, אנו פועלים מתוך שליחות במטרה להפוך את הבניינים הישנים והמוזנחים בהם גרים דיירים שלעיתים אינם מכירים אחד את השני, למתחמים חדישים ויפים עם אוכלוסייה מגוונת שהופכת לקהילה מגובשת וזוכה לצדק החברתי המגיע לה”.

יאיר רביבו, ראש העיר לוד: “הכל קורה כאן ועכשיו. לוד הופכת אטרקטיבית למגורים, מרכז תיירות, עסקים, ותעשייה, וככזאת תהיה מרכז תחבורה ותעסוקה ראשי של ישראל, לצד העיר תל אביב. שכונת גני איילון היא הסנונית הראשונה שסימנה את תנופת הפיתוח שהחלה בלוד. העיר משנה את פניה אל העתיד ועוברת תהליכי פיתוח מואצים לאחר שנים של תכנון אסטרטגי ומפורט שהואץ עם חתימת העיר על הסכם הגג עם ממשלת ישראל. למעלה מ-80% משטחי העיר בתהליכי תכנון ולוד בעתיד תוכל לממש את הפוטנציאל הגדול שלה כעיר משגשגת מרכזית בישראל. התכניות שאושרו ותוקצבו, לצד מהלכים נוספים, יהפכו את העיר לאחד היעדים המועדפים עבור משפחות צעירות וארגונים גדולים. תודתי ליזמי הפרויקט מקן התור וקבוצת אפסילון על שיתוף הפעולה והאמונה בעיר לוד”.

הדמיה: רן צרפתי הדמיות 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן