news08.net/ads.txt

קנס בסך 561 אלף שקלים לחברת הסעות והובלות – וזו הסיבה

אמיר זלצברג, ששימש עד לאחרונה כמנהל אגף תחבורה במשרד להגנת הסביבה, הטיל עיצום כספי על חברת שפר את אלי לוי (1993) הסעות והובלות בסך 561,720 שקל, בגין הפרה של ההוראות למניעת פליטות אדי דלק ממכליות התדלוק של החברה, בניגוד להוראות חוק אוויר נקי. זאת, לאחר שמכלית החברה נצפתה על ידי המשרד להגנת הסביבה בעודה נוסעת כאשר כל מכסיה העיליים פתוחים. בכך, גרמה מכלית החברה לשחרור אדי בנזין לאוויר באזור צפוף אוכלוסין, בצורה שעלולה להוביל לפגיעה בבריאות הציבור.

אדי הבנזין מכילים חומרים רעילים ומסרטנים. בהתאם להוראות שקבע המשרד, חובה לנקוט בצעדים ובאמצעים הדרושים לצורך מניעת פליטות אדי דלק בנזין לאוויר ממכליות תדלוק ובכלל זה איסור על פתיחת מכסים עיליים. במקרה זה, המכלית פרקה בנזין בתחנת תדלוק בירושלים, פעולה שבעקבותיה הצטברו אדי דלק במכלית, ונסעה ברחבי העיר עם מכסים עליונים פתוחים. פעולה זו משחררת לאוויר את האדים ויוצרת זיהום אוויר, במקום טיפול באדים במתקן ייעודי להשבתם במסוף התדלוק. בכך הפרה החברה את הוראות חוק אוויר נקי, גרמה לזיהום אוויר ולסיכון מיותר לבריאות הציבור.

עוד נמסר כי “המשרד להגנת הסביבה ימשיך להפעיל את סמכויותיו מכוח חוק אוויר נקי למען שמירת בריאות הציבור והסביבה, ולא יאפשר פליטה של אדי דלק מזהמים ורעילים בניגוד להוראות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן