news08.net/ads.txt

קפה עלמה ברחובות חוזר לפעול: “שברנו את החסכונות כדי להחיות את העסק”

קפה עלמה ברחובות מצטרף לאותם מסעדות רבות שיחזרו לפעול מחר (רביעי) לאחר יותר מחודשיים ללא עבודה. שחר מנהל המקום, לא נתן למשבר שפקד אותו ואת שותפיו לסגור את העסק. “חטפנו מכה קשה, אך מצד שני חישבנו מסלול מחדש והתיר לנו להיות יצירתיים עבור קהל הלקוחות שלנו”.

קפה עלמה נפתחה לפני כשנתיים על ידי 3 חבר’ה צעירים שאפתניים עם תקוות רבות. החלום התגשם במהרה, והקפה השכונתי שנמצא בלב רחובות נרקם מתוך אהבה לאנשים ולאוכל עם אווירה של קפה שכונתי מחבק, לצד אוכל איכותי ומוקפד. משבר הקורונה שפקד את אלפי בעלי המסעדות, הותיר את שחר ושותפיו ברגע שלא ציפו. “העסק עבד טוב והכל היה כמו שצריך. אך ב-15 למרץ קיבלנו את הבום הגדול. סגרנו לגמרי ורק לאחר אישור משרד הבריאות הצלחנו לעבוד במתכונת של משלוחים. כמובן שזה פגע בנו מאוד, לא פשוט אך עדיין התעקשנו להציל את העסק”. לטענת שחר, מה שהציל את העסק לא התבטא רק בעקשנותם, אלא בנוסף לדאגת הלקוחות הקבועים. “קיבלנו המון פידבקים חיוביים במהלך הזמן. הבנו שיש כאן משהו ייחודי, לקוחות שצמאים להגיע אלינו שוב וזה מפיח בך תקווה”.

שחר משתף שהקושי כעצמאי היה מלווה גם בדאגה לעובדים שלו. “היו לנו התחייבויות כמו לכל עסק. ניסינו להסביר  לספקים שלנו את המצב שאף הם בעצמם אנשי משפחות. נאלצנו לעשות שיחות רבות עם העובדים שלנו ולדאוג שכולם בחל”ת. זה היה מלווה בקשר שבועי, להביא להם מתנות בחגים ובעצם לשמור על שפיות”.

החשש מגל שני עוד מרחף מעל מסעדות רבות. שחר משתף שעל אף החזרה לשגרה, ישנה אכזבה מהממשלה מאוזלת היד, ומקווה שגל שני לא יאלץ אותו לסגור שוב. “מסעדנות זה ענף שתמיד נמצא בסיכון. למרות כל ההכרזות של מענקים לא קיבלנו כלום. לא כעצמאי ולא כעסק, נאלצנו לשבור את החסכונות שלנו כדי להחיות את העסק. כמובן שיש חשש מגל שני, יש חשש שפחות אנשים ישבו. אבל אנחנו מאמינים בבית קפה ומכירים את המקום שלנו, וישנו צד חיובי שאנו בוחרים להביט עליו. מאמין שנצליח לעבור את המשבר הזה בצורה הכי טובה”.

המשבר כפה על מסעדות רבות סגירה. אך בקפה עלמה בחרו לנצל זאת לדברים חיוביים. “זה פתח אותנו לענף המשלוחים. הוביל אותנו להביא מנות חדשות ויצירתיות. בעצם ניסינו להבין מה אנשים אוהבים ורוצים”. שחר מספר על קונספט חדש. “יצאנו במארזי בוקר הביתה. וכבר דאגנו להכניס זאת לסל המוצרים שלנו. המארז זהו ארגז גדול של אורחת בוקר משודרגת. החלטנו להרים את הכפפה בעקבות פניות של לקוחות שכן אהבו את זה”.

כעת, שחר בוחר להסתכל על מחר בתקווה שהמקום יחזור לפעילות מלאה אליה הורגל מאז ההקמה. “אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו מאוד. היה לנו חסר מאוד לארח, להעניק שירות לאנשים. חזרנו מחוזקים יותר ועם ראש מורם שהפעם גם הלקוחות ייהנו מתפריט עשיר וקולינרי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן