קרוב ל- 60% נוכחות בבתי הספר היסודיים

קרוב לשיעור של 60% נוכחות נרשם היום בכלל בתי הספר היסודיים הממלכתיים (יהודי), שפתחו היום (א) את שעריהם. מדובר בכ- 180,000 תלמידים (מתוך כ-300,000 תלמידי המגזר היהודי ברשויות ובמוסדות שהודיעו כי יחלו את הלימודים היום) הלומדים ביותר מ- 1,500 מוסדות חינוך.

עם הגעת התלמידים אל מוסדות החינוך הם התקבלו בחגיגיות רבה על ידי צוותי החינוך ועם שילוט הסברה. ברחבי בית הספר הוצבו עמדות של חומרי היגיינה וניקוי. התלמידים פתחו את יום הלימודים בשיחות אישיות ובפעילויות של הפגה. במשרד מציינים כי על רקע החזרה ההדרגתית, בימים הקרובים צפוי לגדול מספר הרשויות, מוסדות החינוך והתלמידים שיצטרפו אל שגרת הלימודים החדשה.

יו”ר הנהגת ההורים, אייל בסון, לא הסתיר את החשש שלו על אף החזרה ללימודים: “מברכים שסוף סוף התחיל התהליך. באופן טבעי ישנם חששות, יש הנחיות רבות של המתווה לחזרה לספסל הלימודים שצריך לוודא שאוכפים אותם. אם זה נושא הניקיון שהוא קריטי. מקווה שיאכפו את תקנון משרד הבריאות והילדים שלנו יהיו מוגנים. החשש האמיתי שלנו היא החזרה של ילדי הגנים שבוע הבא. ישנם הרבה הערות למתווה של משרד החינוך. שלחנו הרבה הערות בהנהגה ההורית, יש המון שאלות ושינויים שיש לבצע. נקווה שלא יחכו לדקה ה-90”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן