news08.net/ads.txt

מנחשים מי בתמונה? קריירה הוליוודית בזכות סבא | כל הפרטים בפנים

שני כהן, חן אמסלם, מגי אזרזר, עופר חיון, מושיקו טאקו וקותי סבג יעלו היום סטוריז עם תמונות שלהם לצד תמונות סביהם והוריהם בצעירותם במדינות המוצא שלהם. המשותף לששתם הוא אילן היוחסין, אשר שורשיו מתחילים בגירוש ספרד וענפיו ממשיכים במדינות צפון אפריקה והמזרח התיכון. המפורסמים קוטפים היום את הפירות בזכות הגילויים של המחקר הגנאלוגי שביצעו בחברת פספורטוגו והולכים לממש את זכותם לאזרחות פורטוגלית-אירופאית. והמטרה העיקרית: פיתוח הקריירה בחו”ל.

שני כהן, בדומה לדמותה הקומית “ירדנה גושן”, מארחת בסטורי שלה תמונות של סבא אליעזר ספיאנס ממצרים עם התרבוש האדום על הראש ותמונה של אביה מצולם בגיל שנתיים עם שמלה. שני מספרת שהתמונה של סבא הייתה תלויה על קיר בסלון הביתי של הוריה והיווה עבורה ספוט רציני בילדותה, כמו תמונות אביה בני כהן, שעד גיל שנתיים צולם עם שמלות ויצא עם תסביך משפחתי. מגי אזרזר בחרה לשתף בסטורי שלה את סבה, ניסים אזרזר, שהיה מוכר בבסטה שלו ירקות ופירות בשוק המפורסם והססגוני של קזבלנקה. ניתן לשים לב בתמונה, כי יש דמיון רב בין הסב לנכדתו המפורסמת.

האזרחות הפורטוגלית-אירופאית שחברת פספורטוגו מסייעת להם להשיג, תאפשר להם בין היתר מעבר לארה”ב ללא ויזה ולעוד 134 מדינות נוספות בעולם, כשהוליווד עומדת בראש סדר העדיפויות. חברת פספורטוגו תלווה אותם לכל אורך התהליך, וגם לאחריו נחזיק להם אצבעות שיצליחו בהוליווד בגדול. 

סבא של חן אמסלם, צילום- חן אמסלם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן