קריית משה: ערב ניגונים וסיפור לזכרם של האחים אשר וברוך אנבייה ז”ל

הערב (שני) נערך ערב ניגונים וסיפור בקריית משה בשיתוף כלל גופי הנוער של השכונה, לרבות גרעין הסטודנטים שהקים חבר המועצה אמיתי כהן לזכרם של ברוך ואשר אנבייה ז”ל

.
IMG-20170130-WA0171
באולם הרב תכליתי שבמתנ”ס השכונתי התקיים הערב המרגש שכלל ניגונים ודברי פתיחה מאת הרב יצחק עמרני, דיון בנושאי סובלנות, קבלת האחר והשלכות האירוע הטראגי בו מצא את מותו ברוך אנבייה, ניגונים של דניאל זכאי וקריוקי.
IMG-20170130-WA0173
כזכור, פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד גביהו טגנה, תושב העיר בן 21, שדקר למוות את ברוך אנייבה ז”ל.

בחקירתו טען טגנה כי דקר את אנייבה על מנת להגן על חברתו שהותקפה, אך במשטרה התעקשו כי תכנן זאת מראש ודרשו להאשימו ברצח. לאחר סיום החקירה נמצא כי חומר הראיות תומך בגרסתו של טגנה, ובשל כך הואשם טגנה בעבירת הריגה ולא בעבירת רצח. כמו כן הואשם טגנה בשיבוש מהלכי משפט.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן