קרקעות ישראל בשנת 2021 – א.ב מוראנו

תמונת המצב של קרקעות ישראל בשנת 2021 מציירת את אותה תמונה של השנים האחרונות טרום הקורונה רק גרוע יותר. מדוע? קרקעות ישראל מוחזקות רובן ככולן על ידי המדינה ומנהל מקרקע ישראל. כ-90% מהקרקעות שייכות ומנוהלות על יד המדינה, מוצאות להתחלות בנייה וכדומה ושאר קרקעות ישראל הפנויות נמצאות בידיים פרטיות, קרקעות חקלאיות בעיקר. אם אתם זוכרים את מצב שוק הנדל”ן לפני כמה שנים בסך הכל, כאשר כל הארץ צעקה על מחירי הדיור הגבוהים מדי, על כך שנדרשות מאות משכורות מזוג צעיר בו שני ההורים עובדים על מנת שיצליחו לרכוש דירה ראשונה ומגוון פטישי אוויר ועוד המצאות שיווקיות של המדינה לא עזרו כדי להוריד את מחירי הדיור, המצב מאז רק הורע. בנדל”ן כמו בכל תחום הכל עניין של ביקוש והיצע. הביקוש לא ירד ולא עתיד לרדת בקרוב. מה לעשות, משפחות גדלות ומתרחבות והאוכלוסייה גדלה כל שנה. אנו מדינה קטנה בה קרקעות ישראל לא מספיקות לפיתוח ישובים ותשתיות והמדינה לא עושה מספיק כדי להוציא התחלות בנייה חדשות בקצב כזה שיעמוד בביקוש.

איתור, שיווק ומכירת נדל”ן מקומי להשקעה באזורי הביקוש – א.ב מוראנו

קרקעות ישראל שנותרו פנויות נכון לעכשיו כמעט ולא מפושרות על ידי המדינה מסיבותיה וכל מה שנותר למשקיע הפרטי זה לנסות ולשים את ידו על מעט קרקעות ישראל המוגדרות כאדמות פרטיות. חלקות אדומה אלה מבוקשות ביותר, בקושי יוצאות למכירה וגם כאשר הן כבר נכנסות לתהליך של הפיכת קרקע חקלאית לקרקע לבנייה, עוברות שנים רבות של בירוקרטיה עד שזה קורה. מה שקורה בפועל שפרויקטים רבים מוצעים על הנייר עוד בטרם התקבלו כל האישורים לכך מהמדינה ושוק הנדל”ן המקומי הפך להיות שוק פרוץ בו אין רגולציה ואין פיקוח. ללא ספק השקעה בקרקע פרטית מופשרת היא השקעה יקרת ערך בעלת פוטנציאל תשואה מדהים אך כדי לאתר את הקרקעות הללו בעלות ההיתכנות האמיתי להפשרה ובנייה וליווי בפרויקט מ-א’ עד ת’ עד להעברת בעלות הקרקע לידיים אחרות, נדרשים כישורים, ידע, ניסיון וסבלנות אין קץ מצד המשקיע הפרטי.

חברת א.ב מוראנו חוסכת למשקיע הנדל”ן הפרטי את כל ההתעסקות המייגעת בהפיכת קרקע מוכנה למכירה ומאפשרת לו לבחור את הפרויקטים האיכותיים ביותר באזורי הביקוש הטובים ביותר בישראל, רק לאחר שעשתה כבר את עבודת ההכנה וההכשרה של הקרקע. אמנם גם אנחנו מרוויחים מכך ללא ספק ומהווים עוד יד מתווכת הגוזרת קופון על הרווח, אך נסו להשיג לבד בכוחות עצמכם דריסת רגל וגישה לאדמה פרטית לא שלכם או אפילו קרקע חצי מופשרת בפרויקט שכזה על הנייר, בין אם הוא אמית או לא. היתרון בחבירה אלינו הוא שאנו מטפלים בכל התהליכים החל מאיתור הקרקע, בדיקת צפיפות קרקע, רישום הקרקע, העברת בעלות, ליווי הועדות המוניציפליות השונות עד להשגת כל האישורים הנדרשים למכירת הקרקע ועוד.

למאמר החדש ביותר באתר >>

א.ב מוראנו מזמינה אתכם להצטרף אלינו ותזכו לליווי מלא, שקיפות מלאה ועבודת שטח רצינית ואחראית שתאפשר לכם להצטרף בשלבים נוחים לעסקת הנדל”ן הבאה שלכם שתניב עבורכם תשואה גבוהה בהרבה מכל מקום אחר שתמצאו בארץ. אולי אתם חושבים שכל קרקעות ישראל שייכות לכל עם ישראל אך בפועל אין לאזרח הפשוט גישה אל קרקעות ישראל אלו אלא אם כן הוא ירש חלקת אדמה או קיבל אותה במתנה. אם אתם לא חלק מהמעגל המצומצם של משפחות המחזיקות את קרקעות ישראל אך עדיין מבינים שהשקעה בנדל”ן היא העסקה המשתלמת ביותר בישראל במיוחד ובכל העולם, בטח לאחר הקורונה – זאת ההזדמנות שלכם לעשות מעשה ולהצטרף לחברת שיווק נדל”ן עם ניסיון רב שנים עם כל הכלים המקצועיים שיאפשרו גם לכם להשקיע בנדל”ן בארץ למרות כל הקשיים וההיצע הקטן העומד לפתחו של משקיע הנדל”ן הפרטי.

קראו מאמר בנושא בדיקת צפיפות קרקע והיכנסו למאמר החדש ביותר באתר!

חברת א.ב מוראנו מאמינה שכל קרקעות ישראל צריכות להיות פתוחות לכל אדם ללא ייחוס ומאפשרת זאת למשקיעים רבים שלא חלמו שיוכלו להצטרף למגרש הנדל”ן המקומי אך יכולים לעשות זאת בכל זאת בעזרתנו. קרקעות ישראל הן מצרך מבוקש ונדיר ולכן אם יש לכם אפשרות לרכוש אדמה באזור ביקוש העומד להפוך לפרויקט בנייה, לכל הפחות חובה עליכם לבדוק את הפרויקט, ללמוד את הנושא, לחקור את השוק ולבחור את החברות שמציעות לכם את מעטפת השירותים הטובה ביותר, הקרקעות האיכותיות ביותר והמחירים הטובים ביותר לפני שאתם נכנסים לכל עסקת נדל”ן.

30 שנות ניסיון בתחום יזמות ושיווק נדל”ן – א.ב מוראנו

חברת א.ב מוראנו גאה להיות חלק משוק הנדל”ן הפעיל בישראל כבר מעל שלושה עשורים. לשמחתנו בחרנו בתחום מתגמל במיוחד, בעיקר בישראל, תחום השקעות הנדל”ן, קרקעות למכירה ונדל”ן מסחרי, תחום שמעולם לא אכזב ותמיד שמר על יציבות למעט כמה שנים בשנות ה-80 אך מאז שוק הנדל”ן רק הולך ומתעצם ולא מביט לאחור. מנינו את הבעיות של שוק הנדל”ן בתחילת המאמר: ביקוש שרק הולך וגדל, היצע שלא עומד בביקושים, בירוקרטיה וסחבת מטעם גופי הממשלה והעיריות ועוד, אך בתוך כל זה למדנו שאם פועלים בנחישות ובאחריות, בוחרים את הפרויקטים בקפידה ועומדים בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו לעצמנו בתחילת הדרך, הכל אפשרי וככל שהשנים עוברות אנו רק יותר חזקים ונכונים להסתער על פרויקטי נדל”ן נוספים.

עקרונות ההשקעה שלנו לא השתנו במרוצת השנים ואנו תמיד מחפשים ומוצאים פרויקטים בעלי סטטוס תכנוני מתקדם ללא פשרות, עומדים ביעדי ההשקעה שלנו, מספקים ביטחון והגנה למשקיעים שלנו ומגינים על זכויותיהם בעזרת סוללת עורכי דין ורואי חשבון המעורים בכל התיקונים בחוקי המיסוי, הרכישה וכדומה.

הביקוש למגרשים הולך וגובר!

אין ספק שהקורונה יצרה מגמה אדירה לטובת משקיע הקרקעות, כאשר בארץ ובכל העולם אזרחים ומשפחות מבינים את חשיבות שטח האדמה, המרחב, הפרטיות והתשתיות לרווחת החיים שלהם. הנהירה מהעיר אל הפרברים ואל הישובים האיכותיים בפאתי היער או אפילו ערים איכותיות בישראל שתמיד היו יקרות בשל חינוך ותשתיות ברמה הגבוהה כמו רעננה והוד השרון, כל אלה הופכים את ערך ומחיר הקרקע בישובים הללו גבוה בעשרות אחוזים כל כמה שנים. נתמזל מזלנו ויחד עם עבודה קשה הצלחנו להתברג בפרויקטים האלה ואנו מציעים למשקיעים שלנו את הקרקעות והפרויקטים האיכותיים ביותר באזורי הביקוש הטובים ביותר במדינה.

כיום כאשר ערך הכסף נשחק, שווקי ההון נמצאים בחרדה מתמדת להתרסקות הבאה ואין עוד אפיקי השקעה מניבים, שוק הנדל”ן שוב מוכיח את כוחו ויציבותו. למרבה הצער עבור משפחות רבות בישראל, מחירי הדירות הגבוהים מדיי שכולם ציפו וקיוו שירדו איכשהוא במעטה של קסם, לא ירדו ולא עומדים לרדת בעתיד הקרוב נוכח הבום הגדול במחירי הדיור שעתיד לבוא לאחר המגפה.

אנו מזמינים אתכם לזהות את ההזדמנות ולהיעזר בשירותינו כדי להבטיח את עתידכם הכלכלי באמצעות עסקת השקעה בנדל”ן, התחום הרווחי והיציב ביותר בכל העולם מאז ומעולם ובמיוחד בישראל. צרו קשר ונקבע פגישה לא מחייבת להיכרות. להתראות ובהצלחה!

 

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן