news08.net/ads.txt

ראשוני (חדשות 08): חייל צה”ל אותר ללא רוח חיים

לאחר שלושה ימי חיפושים: כוחות משולבים של צה״ל ומשטרת ישראל איתרו מוקדם יותר היום (חמישי), את גופתו של חייל צה”ל, רב-טוראי שגיא בן דוד ז״ל, סמוך למחסום חיזמא. משטרת ישראל והמשטרה הצבאית חוקרות את נסיבות האירוע. הודעה נמסרה למשפחתו.

חייל צה”ל, שגיא בן דוד נמצא הבוקר (חמישי) ירוי סמוך למחסום חיזמא. הרקע לאירוע הטרגי טרם ברור. כזכור, החייל יצא מבסיס ענתות הסמוך למעלה אדומים ולאחר שלא שב לביתו, משפחתו פנתה למשטרה. המיקום האחרון בו נראה החייל היה מחסום חיזמה שבקרבת הבסיס. במהלך הימים האחרונים, חוקרי המשטרה הצבאית החוקרת, נציגי היחידה לאיתור נעדרים וכוחות צה״ל פעלו בשיתוף משטרת ישראל לאיתורו, שכאמור נעדר מיום שלישי.

אמו של בן דוד רשמה אמש ברשת החברתית: “חברים יקרים, שגיא שלי נעדר כבר למעלה מ-30 שעות. במידה ומישהו ראה /נתקל בבקשה לעדכן. אנחנו כל המשפחה על הרגליים מחפשים פיסה של מידע”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן