היום (ד') לוחמי האש מתחנת ראשון לציון הדליקו את נרות חג החנוכה יחד תושבי שדרות המתארחים בעיר.
לכבוד נר שביעי של חנוכה לוחמי האש הדליקו את נרות החג בסימן הוקרה לתושבי שדרות ונהנו יחד מאכילת סופגניות כמנהג המסורת.
מ"מ מפקד התחנה ס.טפסר דוד כהן נשא דברים במעמד הדלקת הנרות "אנו נרגשים להיות שותפים להדלקת נרות החג המציינים את האור על פני החושך, רק יחד ננצח". לוחמי האש תמיד איתכם.
◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









