ראש העיר הצטרף לחגיגות בגן העיר וקרא להמון: “בואו לפסטיבל האביב”. הערכת המשטרה: 6,500 משתתפים בשעתיים, האירוע בעיצומו

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, הגיע בצהרי היום אל מתחם פורים שבגן המייסדים, התרשם מהכמות המכובדת של תושבי העיר אשר נהרו אל אירועי החג ואמר כי הוא שמח לראות את האלפים יוצאים כשהם מחופשים באווירת החג ונהנים מהאטרקציות והשעשועים.

מלול הוסיף: “נמשיך לשרת אתכם בכל התחומים, תסלחו לנו שהדרכים קצת לא נוחות מפני שאנו משפצים את פני העיר כמו גם את הכיכר ברחבת הקניון לטובת רמזור שיוצב, ונסיים את העבודות עד פסח בעזרת השם וכולם מוזמנים לחגוג עימנו”.

חגיגות פורים ממשיכות להתקיים עד השעה 15:00 כאשר בערב יהפוך החניון למתחם נוער מפנק ובו תתקיים מסיבת נוער. הערכת המשטרה: 6,500 משתתפים בשעתיים.

ראש העיר רחמים מלול עם שלמה טולדו-מנהל מחלקת אירועים בחברה העירונית, עודד עמרם-מחזיק תיק התרבות, יוספה חליבה-מנכ"לית החברה העירונית, דורון מילברג-מנכ"ל העירייה ושוקי קרומר-מנהל היכל התרבות
ראש העיר רחמים מלול עם שלמה טולדו-מנהל מחלקת אירועים בחברה העירונית, עודד עמרם-מחזיק תיק התרבות, יוספה חליבה-מנכ”לית החברה העירונית, דורון מילברג-מנכ”ל העירייה ושוקי קרומר-מנהל היכל התרבות

אירועי האביב – מיום חמישי הקרוב: שת”פ של עו”ד יניב מרקוביץ’ ועו”ד מתן דיל
החגיגות למען תושבי העיר ביום חמישי הקרוב ייערכו אירועי האביב, שיתוף פעולה ראשון של עו”ד יניב מרקוביץ’ – המשנה לראש העיר ויו”ר דירקטוריון חוויות בשיתוף פעולה ראשון ועו”ד מתן דיל – סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים, במהלכו יופיעו אמנים מובילים על בימות שונות ברחבי העיר – בעירונוער, בחוויות קריית משה ובחוויות רחובות החדשה.

מי שנבחר לפתוח את האירועים הוא הזמר איתי לוי אשר ילווה את ההופעה שלו בסיפור אודות חייו האישיים. לוי יופיע בחמישי הקרוב 16.3.17 בחוויות רחובות החדשה. מס’ הכרטיסים מוגבל והעלות לכרטיס בודד 10 ש”ח.

יפתח את אירועי האביב עם סיפור חיים מרתק והופעה
יפתח את אירועי האביב עם סיפור חיים מרתק והופעה

בהמשך האירועים: ב-21.317 יגיע עדי ברקן ביחד עם מיטל מיכאלי לערב העצמה נשית. האירוע ייערך בעירונוער, הכניסה חופשית; ב-28.3.17 תתקיים כיתת אמן עם אדיר מילר אודות תחילת הקריירה בסטנד אפ, התוכניות הראשונות בטלוויזיה, החיבור לתיאטרון, החיבור לקולנוע ולאבי נשר, על רמזור ועל האמי, על צומת מילר וגם על התוכניות לעתיד ועל היותו הקומיקאי המצחיק והמצליח בישראל.
אדיר מילר. הכניסה לבני 16+
אדיר מילר. הכניסה לבני 16+

כיתת האומן מתאפיינת באווירה חופשית ומשוחררת מתובלת בהומור רב ומרתקת במיוחד. הכניסה אל המופע, לבני נוער מגיל 16 בלבד ובהצגת תעודת זהות, בעירונוער. העלות לכרטיס בודד: 10 ש”ח.
אביאור מלסה, יגיע לחוויות קרית משה
אביאור מלסה, יגיע לחוויות קרית משה

ב30.3.17 ייערך טורניר פיפ”א נושא פרסים, בעירונוער, והכניסה לאירוע זה חופשית אם כי מומלץ להירשם מראש. את האירועים תנעל הופעה של אביאור מלסה, שהפך לאחד הזמרים המושמעים בקיץ האחרון ויופיע ב4.4.17 בחוויות קריית משה. עלות כניסה למופע: 10 שקלים לכרטיס.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן