ראש העיר רחמים מלול ליווה את נכדו מיכאל לכיתה א’ וסייר בין מוסדות החינוך השונים

היום היה מרגש במיוחד כאשר כ-37 אלף תלמידים פתחו את שנת הלימודים תשע”ט ברחובות ב-403 מוסדות חינוך ברחבי העיר. עבור ראש העיר רחמים מלול היה זה מרגש כפליים כאשר ליווה את נכדו מיכאל לכיתה א’ בבית הספר מעלות משולם. בסיור נטלו חלק גם מנכ”ל העיריה, דורון מילברג, מנכל הלר, ניסים סלמן, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, שרה והב, מנהלת המחלקה לגיל הרך, מזל דהן, מיכאל כהן, מנהלת מחלקת החינוך החרדי ומנהלי האגפים השונים בעיריהחברי המועצה אמיתי כהן וגיורא בן ארי.

ראש העיר רחמים מלול אמר: “סיירתי הבוקר בגנים ובבתי ספר ברחבי העיר ופגשתי תלמידים וצוותים חינוכיים: בביה״ס הדרים, במשכנו החדש והמרווח, בתיכון וחט״ב קציר, במבנה החדש והיפהפה של רננים – גני החינוך המיוחד, בגני הילדים החדשים ברחוב טשרניחובסקי, והסיום היה ברוב עם והדר: בית הספר מעלות משולם, אחד הגדולים בישראל, המהווה מקור גאווה לרחובות בהישגיו ובערכים שהוא מקנה לתלמידים. שם השתתפנו בטקס המסורתי של קבלת הפנים החמה לילדי כיתות א. התרגשתי מאוד היום לפגוש את מיכאל שלי, נכדי, שהתחיל ללמוד שם בכיתה א׳. הלר בנתה השנה בהיקף של 200 מליון ש״ח. אנחנו עוסקים במספרים ובתכנונים האלה שנים, אבל אין כמו מראה עיניים של בניין קיים, שמגשים את ייעודו וקולט את הילדים.

מלול הוסיף: “חלק מהמאמץ לחינוך טוב יותר מתחיל באכסניה, ואנחנו משקיעים בכך משאבים רבים. חנכנו היום כמה וכמה בניינים כאלה; ועל כך אני מודה לצוותי הלר ולמנכ״ל העומד בראשה, ניסים סלמן. חינוך מצוין נשען על מסד חזק, מסד של שותפות עם הורי התלמידים, שיח והקשבה. אני מודה להנהגת ההורים העירונית על העשייה, ומאחל לנו עוד הרבה פרויקטים משותפים למען הילדים. תודה מיוחדת לשותפיי, סגני מחזיק תיק החינוך זוהר בלום ומנכ״ל העירייה דורון מילברג ולכל מי שעסקו בנושא- מנהלים ועובדים- על המאמצים הגדולים לסיים את שיפוצי הקיץ ובעיקר, לעשות ברחובות חינוך טוב יותר, היעד שהצבתי לעצמי עוד בטרם התחלתי לכהן כראש העיר. אני מאחל לכולנו שנה של למידה והנאה, הצלחה ושותפות איתנה למען הילדים והילדות של רחובות”.

כ- 200 מיליון שקל הושקעו השנה בבניית מוסדות חינוך ברחבי העיר. בהזמנת עיריית רחובות, החברה לפיתוח רחובות בנתה מוסדות חינוך חדשים והוסיפה כיתות ומבנים למוסדות חינוך קיימים. השקעה זו מתווספת לסך של כ-316 מיליון שקלים עד כה בבניית מוסדות חינוך ברחבי העיר בין השנים 2014-2017. בשנת הלימודים תשע”ט נפתחו מוסדות חינוך ועשרות כיתות לימוד חדשות שנבנו השנה: 29 כיתות גן חדשות ברחבי העיר, 3 מבנים חדשים ועוד 5 תוספי מבנים וכיתות בבתי ספר ברחבי העיר: תוספת מבנה 6 כיתות בביה”ס ניצני המדע , תוספת מבנה 6 כיתות בתחכמוני , 16 כיתות נוספות בהייטק היי ע”ש רון ארד, תוספת מבנה 6 כיתות בבי”ס רמון, מבנה 15 כיתות חדשות בבי”ס לחינוך מיוחד ברחובות החדשה , בי”ס יסודי חדש ברחובות הצעירה (שלבים א’+ב’), מנהלה ופיתוח, מבנה כיתות חדש בבית יעקב , תוספת מבנה 6 כיתות בבי”ס נועם בנות.

   

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן