news08.net/ads.txt

ראש העיר, רחמים מלול, לראש הממשלה ושר הבריאות: פתחו את השווקים: “סגירת השווקים פירושה העלאת מחירים בתחום”

זמן קצר לאחר תחילת משבר הקורונה, הורה משרד הבריאות על סגירת השווקים, ובהתאם – השוק העירוני ברחובות נסגר . מנגד- חנויות המרכול הקטנות והגדולות פתוחות ללא הפסקה. תושבי העיר ובפרט האוכלוסיות המוחלשות והנזקקות אינם יכולים ליהנות מהמחירים הנמוכים יחסית בשוק העירוני , וסוחרים רבים בשוק העירוני נקלעו לקשיים כלכליים. לפיכך החליט ראש העיר, רחמים מלול, להפעיל לחץ למען פתיחתו מחדש של השוק – תוך שמירה על כל אמצעי הזהירות למניעת הדבקה, כפי שנעשה בחנויות המרכול הגדולות. מכתבו נשלח הבוקר.

“ההחלטה להשאיר סופרים צפופים פתוחים ומנגד לנעול את שערי השווקים הפועלים באוויר הפתוח, מסבה נזקים כלכליים כבדים לסוחרים” כתב להם.  בין הסיבות פתיחת השווקים הוא מנה את ההקלות היחסיות שעליהן החליטה הממשלה לאחרונה, את הנזק הכבד שנגרם לסוחרי השווקים בארץ, את הנזק המשורשר לשווקים הסיטונאיים ולחקלאות בישראל, ואת הנזק לכיס של האזרחים: “ברור לכולכם שסגירת השווקים פירושה העלאת מחירים בתחום. מאחר ואזרחי ישראל יכולים לקנות מזון אך ורק ברשתות השיווק, בהעדר תחרות , מחירי המזון מזנקים ומי שמשלם את המחיר הם אזרחי המדינה”.  בנוגע לחשש אפשרי מפני הדבקה בנגיף הקורונה, התחייב מלול כי “ראשי הרשויות מגויסים למען השווקים, כולם ערוכים ומוכנים לקחת פיקוד ואחריות על פעילותם, וזאת באמצעות הצבת פקחים ומחסומים בכניסה לשווקים, תוך שמירה מרבית ועמידה בכל תנאי התו הסגול”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן