news08.net/ads.txt

ראש העיר רחמים מלול, שקבע את המזוזה בחנוכת הסניף החדש של עמותת חסד ומרפא: “ללא חסד העולם לא יכול היה להתקיים”

הסניף החדש של עמותת ‘חסד ומרפא’, המסייעת למיעוטי יכולת בייעוץ ובטיפול רפואי, נחנך ברחוב בנימין 12 בעיר. ראש העיר סייר בסניף יחד עם יו”ר העמותה, הרב חיים פישר, אשר הציג את פעילות העמותה וכן את חדר התרופות החדש שהוקם במקום, חדר הטיפול הפסיכיאטרי, חדר רפואת השיניים ועוד. לאחר מכן התקיים טקס קביעת מזוזה במקום על ידי רב העיר, שמחה הכהן קוק ומלול כמובן שתקע את המזוזה.

רחמים מלול: “כשקוראים את הפסוק בתהלים “עולם בחסד ייבנה”, לא מבינים אותו מיד, אך כשמגיעים למקום מסוג זה הפסוק מתבהר. בעיר רחובות פועלות כ-80 עמותות חסד, אני קורא גם לאגף הרווחה – אגף החסד. הרב פישר מכתת רגליים להביא מזור עבור אותם אנשים שאין להם, משיג תרומות, והכול במסירות נפש ובערכיות. אילולא פעילות עמותות החסד, החברה שלנו הייתה נראית אחרת לגמרי, ללא חסד העולם לא יכול היה להתקיים. אנו נתמוך ונסייע בידך עד כמה שנוכל”.

בשעה טובה ומוצלחת. קביעת מזוזה בעמותת "חסד ומרפא"
בשעה טובה ומוצלחת. קביעת מזוזה בעמותת “חסד ומרפא”

בתוך כך יצוין כי במקום פועלת מחלקת פסיכיאטריה לילדים תוך שילוב מולטי דסצפלינרי, מרפאה לשיקום הפה המאוישת על ידי מומחים בתחום, ואף ניתן לקבל משקפיים חינם לבעלי זכות, גמ”ח למתן תרופות נדירות ומצילות חיים לאלו שידם אינה משגת ועוד. מייסד הארגון, הרב חיים פישר, מעניק ייעוץ והכוונה רפואי עד לשעות הקטנות של הלילה ומלווה באופן אישי את הבעיה הרפואית.

עוד השתתפו: מנהלת האגף לשירותים חברתיים, אירית שפריס, יו”ר עמותת ‘חסד ומרפא’, סגן מנהל בית החולים ‘קפלן’, פרופ’ ציון חגי, רבנים, אישי ציבור, רופאים ומכובדים נוספים.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן