news08.net/ads.txt

ראש העיר, שמואל בוקסר הגיש מכתב תלונה חריף: בנס ציונה מתלוננים שהעלימו אותה משלטי הדרכים

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, שיגר מכתב תלונה  לשרת התחבורה מירי רגב, שכן לטענתו העלימו את העיר משלטי הדרכים. “מתוך כלל הדרכים המובילות לעיר”, נכתב, “12 שלטי הכוונה מרכזיים מתעלמים מהעיר נס ציונה ומכווינים רק לערים הסמוכות”.

ברשתות החברתיות ישנן קבוצות שונות המונות יחד אלפי משתתפים ומקדמות תאוריית קונספירציה לפי העיר נס ציונה לא באמת קיימת. מדובר בתאוריית חביבה ושגויה לחלוטין כמובן, דומה לזו שיש בעניינה של מדינת וויומינג בארה”ב. נראה שכעת נמצאה לפחות אחת הסיבות לתאוריה – העיר נעדרת משלטי הכוונה מרכזיים.

“נס ציונה היום היא עיר מובילה בחינוך, תרבות, פנאי וספורט ומתהדרת בפארק תעשיית מדע המוביל בישראל”, כתב ראש העיר והוסיף על בעיית השילוט, “יוצא אפוא כי רבים אשר מבקשים להגיע לעיר, עלולים לפספס את יעדם, או לחלופין להתעכב משמעותית בהגעתם לעיר”.

על פי המחקר שביצעו בעירייה שלטי הכוונה שלא מציינים את העיר נמצאים בין היתר בכביש 42, בכביש 431 ובכביש 4. נזכיר הצבת שלטי הכוונה בדרכים בין עירוניות בישראל היא בסמכות משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל שאף גיבשו יחד הנחיות בנושא. את מכתבו מסיים ראש העיר כשהוא מציין שהיא בצמיחה גאוגרפית וכן בפניה אישית לרגב. “אני סבור שתרימי כפפה ותורי על תיקון עוול היסטורי זה”, כתב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן