news08.net/ads.txt

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון: “ניסיון לצייר אותי באופן כה נבזי כעושק הציבור מביש ושקוף”

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון, התייחס לעתירתו של עו”ד מוטי יוסף לבית המשפט נגד המועצה בנוגע לתלונות התושבים על הארנונה הנגבית על הפרגולות. 

לדבריו של אהרון: “בניגוד למנהגי אפרט לכם את סיכום העניינים האמיתי. נתחיל בכך שעתירתו של חבר המועצה יוסף נדחתה, ישלם הוצאות של 1,500 ש”ח פיצוי על עתירה מיותרת. לא מדובר בעתירה למענכם אלא עתירה אישית כנגדי על ידי יוסף. הניסיון לצייר אותי באופן כה נבזי כעושק הציבור מביש ושקוף – טוב לחיות בגן יבנה ואני גאה ביישוב שלנו – סור מרע עשה טוב. יוסף, במהלך המשפט, בין כותלי בית המשפט, פנה אלי באופן בוטה וניסה להשפיל אותי במילים פוגעניות בחוסר בגרות וללא כל התגרות מצידי. אני פה למען הציבור ואמשיך להיות כאן למען הציבור באחריות, במסירות, בהגינות, בשקיפות, בטוב וברע”.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר, בית המשפט דחה את עתירתו של מוטי יוסף על הסף וחייב אותו בהוצאות.  מתברר מתשובת המועצה כי הארנונה בגן יבנה הנמוכה ביותר בכל האזור. מוטי יוסף ישלם 1,500 ש”ח הוצאות למועצה ולראש המועצה למרות ולאחר שהפציר בשופט פעם אחר פעם שלא לחייבו בהוצאות. המועצה הוסיפה: “כעת הכל ברור – העתירה פוליטית לחלוטין ושימשה לקמפיין פוליטי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן