news08.net/ads.txt

פקח עירוני תבע את מועצת גן יבנה, ראש המועצה, דרור אהרון: “מאז פיטוריו, משמיץ את מי שהיה מנהלו הישיר”

“משתף אתכם בתביעה שהוגשה כנגד המועצה על ידי פקח שעבד במועצה ופוטר כדין לאחר שימוע ובין היתר בעקבות תלונות שהתקבלו על אופן התנהגותו הבעייתית כלפי תושבים וכלפי חבריו לעבודה”. כך פרסם דרור אהרון, ראש מועצת גן יבנה לאחר תביעה שהוגש כנגד המועצה. סמיון, פקח מועצת גן יבנה לשעבר חשף את כתב התביעה נגד המועצה ובשעות האחרונות הצדדים מתעמתים ברשת החברתית.
.
בשנה האחרונה התנהל בדלתיים פתוחות משפט בין סיימון, לשעבר פקח עירוני בגן יבנה, לבין מועצת גן יבנה. בפוסט שהעלה מוקדם יותר, שיתף כי לאחר 3 שנים אשר בהם עבד במועצה וביקש כספים אשר היו מגיעים לו, קיבל תשובה כי לא “ניתן לשלם לו עקב כך שהמועצה במצב כלכלי קשה”. לאור כך, סיימון החליט לתבוע את המועצה ללא צורך בפרקליט לאחר שלטענתו רכש ידע  מהתואר במשפטים.
סיימון הוסיף: “המועצה המנותקת אשר דואגת רק לעצמה ולמועדון הסגור שלה ניתן לראות לפי הפוסטים של התושבים שמתפרסמים פה על בסיס יומי. אמרו לי אל תילחם איתם אין לך סיכוי הם גוף גדול,חזק, עשיר ויש להם משרד עורכי דין ברחובות שמייצג אותם בענייני עבודה. אבל ניצחתי”. כמה שעות לאחר מכן, ראש המועצה, דרור אהרון התייחס לכתב התביעה: “מדובר בפקח בשם סימון יופה (בטח מוכר לכם מהפוסטים המכפישים והלא ראויים כלפי המועצה ועובדיה לאחר שפוטר מצרף עבורכם)”.
לטענתו, סימון דרש מהמועצה פיצויים בסך 30,000 ש”ח על פיטוריו ובשלב מאוחר יותר תיקן את התביעה לסך של 15000 ש”ח וחויב בהוצאות בסך 1000 ש”ח. אהרון ציין: “במשפטו השופטת פסקה שעל המועצה לשלם לו סכום של 2700 ש”ח בלבד בגין מרכיב וותק שצבר וככל הנראה לא שולם במלואו”. עוד סיכם: “מאז פיטוריו הוא משמיץ את מי שהיה מנהלו הישיר ועובדי מועצה מסורים וישרים. הנה לכם דוגמא זו אחת התמונות שזעזעו בהתנהלותו ואף צורפה לכתב ההגנה (נספח ח’)…וכך כתב “יצאנו לתת דוח”ות על גזם”… מביש ולא ראוי”. …
סמיון יופה מסר לחדשות 08: “קודם כל ניצחתי בתביעה. תבעתי אותם על הפרשי שכר שלא שולמו לי וחשוב לציין שאת ה-1,000 ש”ח שחויבתי החזירו לי בביהמ”ש. דבר שני, לא הייתה לי התנהגות בעייתית, התושבים והממונים מעליי היו מרוצים ממני וזהו שקר וכזב. עצוב שראש מועצה שם תמונה שלי בפומבי לעיני כל בלי לבקש את רשותי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן