ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: “כשערבי הורג ערבי – זה לא סיפור מבחינת המדינה”

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו מציף את נושא הפשיעה הערבית ללא משוא פנים, הן בתקשורת והן מול גורמי הממשלה הבכירים ביותר. “אין יישוב יהודי שהפשיעה הערבית לא חדרה אליו. אין קבלן שלא משלם”, הוא אומר ונראה שהוא חושש כי הטרור הזה עלול לפגוע בחפים מפשע. לדברי רביבו, “כשערבי הורג ערבי – זה לא סיפור מבחינת המדינה. מה שלא קורה בתל אביב, לא מטופל”.

במכתב ששיגר ראש העיר לראש הממשלה, לאחר אירועי הצתת הרכבים ברחבי העיר, ציין רביבו כי אירועי האלימות הקשים מהם סובלים תושבי לוד, פוגעים באופן קשה בתחושת הביטחון האישי של תושבי העיר, ולפיכך ביקש כי יגיע לביקור בעיר ואף יקיים ישיבת ממשלה בלוד אותה יש לראות כבעיה לאומית ולא מקומית . “העיר לוד מתפתחת וצומחת בצעדי ענק, הרבה בזכות הסכם הגג שחתמה לוד עם ממשלת ישראל בראשותך, ואסור לאפשר לאף פורע חוק לחבל במהלך היסטורי זה” הדגיש ראש העיר.

השבוע נתניהו ורביבו נפגשו לדיון דחוף בעניין הפשיעה הגואה בחברה הערבית בלוד. “ראש הממשלה יגיע בתום הסגר לסיור ודיון מקצועי בעיר יחד עם המפכ”ל החדש, רב ניצב קובי שבתאי ושר הבט”פ אמיר אוחנה, כדי להציג את התכונית הרצינית למלחמה בפשיעה. אני שמח שאנו מציפים את הנושא וראש הממשלה מכיר שזו בעיה לאומית, שהחריפה מאוד עם הקורונה מהצפון ועד הנגב וברמלה-לוד ולמעשה מאיימת לחדור לכל יישוב בישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן