news08.net/ads.txt

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר תקף את חבר המועצה: “כמעט שנה שתושבי העיר לא שמעו משהו מהדף הציבורי שלך”

פחות מיממה לאחר
שחבר המועצה שחר רובין, פרסם רשומה ברשת הפייסבוק ובה הטיח אשמה בניהול בלתי אחראי של ראש העיר שמואל בוקסר. האחרון לא נשאר חייב ותקף את תפקודו של רובין: “למה הגעת לשטח רק 12 שעות אחרי תחילת האירועים, בדיוק על הדקה בה הגיעו גם כלי התקשורת?”.

כזכור, ההצפות בשבת האחרונה הותירו כעס רב – גם בקרב נבחרי הציבור. חבר המועצה שחר רובין, פרסם רשומה ברשת הפייסבוק ובה הטיח אשמה בניהול בלתי אחראי של ראש העיר שמואל בוקסר. “מדוע לא הופעל נוהל סופה לפני מערכת הגשם האחרונה? או שמא לא קיים נוהל כזה בעידן בוקסר? כשנבחר כנראה היה בטוח שהוא מבין טוב יותר מכולם כיצד צריך לנהל את העיר, ולכן החפיפה בין המנכ״לים לא התבצעה כראוי. מאחר שחיי התושבים ורכושם אינם הפקר – אניח על שולחן המועצה הצעה לסדר כבר בישיבת מועצת העיר הקרובה – לביצוע מיידי של מאגרי השהייה בין נס-ציונה לשכנותייה.

לבסוף אבקש ממך משהו אישי מר ראש העיר הנבחר, יש לך עוד 3 שנים איתנו ולנו איתך, להבא מותר להתייעץ וללמוד מבעלי הניסיון בעיר… שמדובר בחיי אדם אין אגו ואין פוליטיקה. קצת יותר אחריות אישית ופחות אדישות בכל הנוגע להחלטות חשובות”.
בוקסר לא היסס והבוקר (שני) פרסם רשומה נגד תפקודו של חבר המועצה: “שמח שהתעוררת. כמעט שנה שתושבי העיר לא שמעו משהו מהדף הציבורי שלך. אני שמח לראות שהפכת בינתיים למומחה לנושאי נוהל סופה.
עובדי העירייה, יחד איתי, עסקו בחילוץ וסיוע של שעות רבות. איפה היית אתה “חבר מועצה שמפגין דאגה לתושבים? למה הגעת לשטח רק 12 שעות אחרי תחילת האירועים, בדיוק על הדקה בה הגיעו גם כלי התקשורת? מאז ליל שבת, אני וכל צוות העירייה עסוקים במסירות ובדאגה למשפחות, לתיקון הנזקים ובהתנעת טיפול תשתיתי מקיף בגורמים לשיטפון יוצא דופן בהיקפו, שהמערכת לא הייתה אמורה לעמוד בו, לפי התכניות שהכנתם בעירייה הקודמת ולהן אתה היית שותף מלא מלא. כשאסיים ואתפנה אליך, אשמח לעדכן אותך מה קורה בשטח בזמן שאתה מצייץ”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן