news08.net/ads.txt

רוטרי לוד: בנימין וולטר נבחר פה אחד לנשיא המועדון

בישיבת חברי מועדון רוטרי בלוד, נבחר פה אחד הנשיא המיועד לשנת 2024/25 – בנימין (בני) וולטר. הוא יחליף את הנשיאה נג’לה חנחן שזו לה כהונתה השנייה.

גלגל הרוטרי מסתובב בפעם ה-44: בנימין וולטר נבחר לנשיא המועדון לשנים 2024- 2025

בישיבת חברי מועדון רוטרי בלוד, נבחר פה אחד הנשיא המיועד לשנת 2024/25 – בנימין (בני) וולטר. הוא יחליף את הנשיאה נג’לה חנחן שזו לה כהונתה השנייה. בני, תושב העיר, עלה לארץ בשנת 1966, מתגורר ברחוב סן מרטין, נשוי, אב ל-4 ילדים וסב ל-9 נכדים.

בני וולטר התחתן במלחמת יום הכיפורים, שירת כאיש צבא קבע במשך 21 שנים והמשיך כקצין נפגעים של חיל ההנדסה. לאחר פרישתו הראשונה מהצבא, עבד בחברת “ברינקס” ושילוח בינלאומי בנתב”ג במשך 9 שנים נוספות.

גם בספורט נגעה ידו של בני. הוא שימש כיו”ר שתי קבוצות קריקט בלוד וכיו”ר ארגון הארצי בישראל. וולטר לא זנח גם את האמונה ושימש כיו”ר בית הכנסת “שערי שלום” בלוד. בנוסף, שימש כחבר מועצת העיר לוד במשך שישה חודשים ועד היום בני פעיל בקרב הקהילה ההודית.

כפי הנראה ששנת הרוטרי 2024-25 תהיה שנה רוויה בפעילות. מעוניינים לקחת חלק בהרצאות/פעילות/ עשייה למען הקהילה? צרו קשר עם בני שפר מזכיר המועדון – .054-6690190

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן