news08.net/ads.txt

רונה ויניב מרקוביץ’ חושפים את שם היורשת

שבועיים לאחר שנולדה – בתם הבכורה של סגן ראש עיריית רחובות ורעייתו רונה, זוכה לשם מהמם ומרגש

רונה ויניב מרקוביץ’ – כתבת החינוך והמגישה של ערוץ 14 וסגן ראש עיריית רחובות, הפכו להורים בחמישה בנובמבר, בדיוק לפני שבועיים. התאפקנו יפה וחיכינו לרשומה הראשונה של האמא הטרייה, רונה, שעוד תפרסם הרבה תמונות שלה עם שן אחת וקוקיות… היום (ראשון) בשעה טובה, העניקו לבתם הבכורה את שמה – מה שאומר שהגיעה העת לרשומה ראשונה של מלכת האינסטגרם כאמא!

ברשומה המרגשת שפרסמה כתבה רונה: “היום את חוגגת שבועיים, שבועיים שהלב מתרחב מיום ליום, שבועיים של שמחה אינסופית, של בכי לא מוסבר, שבועיים של לילות בלי שינה ודאגה תמידית לדעת שאת בסדר, שבועיים מהרגע ששינית את חיינו. בתקופה השחורה הזאת את הבאת לנו את הגיל והשמחה לחיים. ברוכה הבאה גיל היקרה. אוהבים אותך אבא ואמא”.

לפי אתר מטרנה, המונח גיל מבטא שמחה ואושר בשפת התנ”ך, כמו בפסוק “הַשְּׂמֵחִים אֱלֵי גִיל יָשִׂישׂוּ כִּי יִמְצְאוּ קָבֶר.” (איוב, ג’, כ”ב). המונח גיל מופיע גם בספר הושע כמבטא שמחה, בפסוק “אַל תִּשְׂמַח יִשְׂרָאֵל אֶל גִּיל כָּעַמִּים” (הושע ט,א’). בחירה בשם גיל מבטאת את רגשי השמחה והאושר של ההורים על הולדת התינוק / תינוקת החדשים, ואת תקוותם כי בנם / ביתם יגדלו להיות בעלי אופי אופטימי ועליז ובעלי שמחה פנימית, אשר יוסיפו אור ושמחה לחיי המשפחה כולה וירוו את הוריהם תמיד בנחת ובאושר.

מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב!

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – רכילות, בידור וברנז’ה  לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן