news08.net/ads.txt

רחובות דואגת לאזרחים הותיקים: פעילות כושר גופני במהלך היום; “יעמדו לרשותם מדריכי כושר מיומנים”

בחודש וחצי האחרון, שינתה הקורונה את שגרת החיים של כולנו, אך יותר מכולם את חייהם של האזרחים הוותיקים, בני הגיל השלישי. בשל הגדרתם כאוכלוסייה בקבוצת סיכון, הם ממעטים לצאת. פרויקט חדש של עיריית רחובות בשיתוף החברה העירונית יאפשר להם לבלות במרחב הציבורי באופן בטוח ומוגן. הפרויקט ביוזמת חברת המועצה רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים.

במסגרת הפיילוט, בשבוע הקרוב בין השעות 08:30-10:00 בבוקר, פארקים וגנים ציבוריים נבחרים יהיו סגורים לטובת האוכלוסייה הוותיקה. בכל יום יועמדו שלושה פארקים נבחרים ברחבי העיר למשך שעה וחצי, כדי שכל האזרחים הוותיקים יוכלו להנות מהמרחב הבטוח רק עבורם. על מנת לסייע להם לשמור על כושר ופעילות גופנית, אגף הספורט בחברה העירונית מעמידה לרשותם מדריכי כושר מוסמכים שיעבירו פעילות ספורטיבית בכל בוקר. מדריכי הכושר יפגשו את האזרחים הוותיקים וייעצו להם על התעמלות מתאימה עבורם. על מנת לשמור על המרחב הבטוח עבורם ולוודא כי כך יהיה, צוותי השיטור העירוני ופקחי העירייה יוצבו באזורי הפארקים והגנים בימים ובשעות שנקבעו.

ראש העיר, רחמים מלול: “עיריית רחובות מייחדת תשומת לב ומשאבים לטובת האזרחים הוותיקים ומסייעת להם ככל שניתן. חייבים לאפשר לבני הגיל השלישי לצאת למרחב הציבורי וליהנות ממנו, ועל מנת שיוכלו לעשות זאת באופן שלא יסכן אותם, יצרנו עבורם מרחב בטוח ואף העמדנו לרשותם את מדריכי הכושר של החברה העירונית”.
סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ’ ורוני באום מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: “מאז תחילת המשבר העירייה פועלת ללא לאות למען האזרחים הוותיקים. יוזמה זו מצטרפת לשורה ארוכה של פעילויות שיזמנו בשבועות האחרונים למענם. באמצעות הפיילוט הנוכחי, אנו מציעים לאזרחים הוותיקים זמן בטוח בפארקים ובגנים היפים של העיר. בזמן הזה יעמדו לרשותם מדריכי כושר מיומנים שיוכלו לסייע להם בשמירה על הבריאות והכושר הגופני. אנו מבקשים להודות לכל השותפים על ההירתמות המהירה למען האוכלוסייה הוותיקה בעיר”.
חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “פעילות ספורטיבית חשובה מאין כמוה עבור בני הגיל השלישי. שמחנו להעמיד לרשות האזרחים הוותיקים את מדריכי הכושר המוסמכים והמקצועיים מטעם מחלקת הספורט בחברה העירונית, שיסייעו להם בפעילות ספורטיבית מותאמת ונכונה עבורם”.
ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני: “עובדי האגף שמחים לקחת חלק ביוזמה זו ולאפשר לבני הגיל השלישי ליהנות מזמן איכות בגנים ובפארקים הפורחים בעיר. נוכחות פקחי העירייה והשיטור העירוני תבטיח מקום סטרילי ובטוח בעבורם”.

חשוב לציין כי הפעילות תתנהל בהתאם להוראות משרד הבריאות, ויש להקפיד על עטיית מסכות ושמירה של 2 מטרים בין אדם לאדם. כחלק מהפיילוט, שלושה פארקים שונים יסגרו בכל יום בשבוע הקרוב (3.5-10.5) לטובת אזרחים הוותיקים. פארקים יועמדו לרשותם בין השעות 08:30-10:00. כל המידע על הפארקים, הימים והשעות בקישור הבא באתר העירייה –  www.rehovot.muni.il/articles/2348/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן