רחובות: הסתיימו העבודות להקמת בריכות איגום חדשה במזרח העיר

פרוייקט הקמת בריכת האיגום החדשה הוא תוצאה של תכנון לטווח רחוק ומענה לתנופת הפיתוח בעיר והגידול הטבעי.

עיריית רחובות והבאר השלישית סיימו את העבודות להקמת בריכת האיגום החדשה במזרח העיר: מהפכה  במענה השוטף של אספקת המים בשגרה ובעיקר בשעת חירום

בשורה לתושבי רחובות: בימים אלה הסתיימו העבודות להקמת בריכת האיגום במזרח העיר מדובר למעשה במערכת משאבות מתקדמת ובמאגר מים ענק לטובת תושבי העיר.

ההחלטה להשקיע מיליונים בהקמתו מביאה לשינוי דרמטי במשק אספקת המים בעיר. העבודות להשלמתה הואצו מתחילת המלחמה
הבריכה מעניקה מענה לצריכת המים שגדלה בעיר, הן  בימי שגרה, עם מניעת שיבושים באספקת המים בכל מקרה של תקלה ובעיקר – בשעת חירום: היא תאפשר אורך נשימה ומענה לתושבים באספקת מים ללא צורך בתלות בגורמי חוץ
בטקס חגיגי היום נערכה בדיקת הרצת מערכות ראשונית, שהוגדרה בהצלחה

בריכת איגום היא מאגר גדול לאגירת מי שתיה, שיוכלו לשמש את האוכלוסייה בעיר.
במתקן זה הקימו גם מערכת משאבות מתקדמת, שתוכננה כך שהיא מותאמת לא רק להיקף הנוכחי של האוכלוסיה בעיר אלר גם לצפי הגידול באוכלוסיה, והמערכת הזו תזרים את המים לתוך העיר .

בטקס חגיגי נערכה בדיקת הרצת מערכות ראשונית, בנוכחות כל בעלי התפקידים והמהנדסים המוסמכים לכך, שהוגדרה בהצלחה.
לאחר סיום עבודות התשתית המשלימות של קו המים המוביל אליה – תיכנס הבריכה לשימוש.
לפני כשנתיים החל תאגיד המים והביוב, “הבאר השלישית”, בפרויקט הקמת בריכה לאיגום מים ותחנת משאבות בחלק המזרחי של העיר (מזרחית לבית העלמין גורודיסקי).

פרוייקט הקמת בריכת האיגום החדשה הוא תוצאה של תכנון לטווח רחוק ומענה לתנופת הפיתוח בעיר והגידול הטבעי. במסגרת הקמת תשתיות ושיפור השירות – גם בתחום אספקת המים. ההחלטה להשקיע מיליונים בהקמתה מביאה לשינוי דרמטי במשק אספקת המים בעיר.

בימי שגרה היא מעניקה אורך נשימה ועוצרת את השיבושים באספקת המים בכל מקרה של תקלה או עבודות תשתית. יש לה חשיבות דרמטית בשעת חירום: היא מאפשרת המשך אספקת מים גם במצב של הפסקת מים, ומעניקה אורך נשימה לעיר בתחום זה ללא צורך בתלות בגורמי חוץ.

בריכת האיגום חיונית למערך אספקת המים בעיר בהיקף כמו רחובות, ומטרותיה העיקריות הן מתן מענה לצריכות המים ההולכות וגדלות, עקב פיתוח העיר ובעיקר ההתחדשות העירונית, וזאת בנוסף לחיבור המים הנוסף של מקורות המתוכנן להיות בעיר, מכיוון כביש 40.

כיום, יש חיבור אחד הממוקם במערב העיר, שאינו מספיק לאור היקף הצריכות הנוכחיות.
הבריכה המוקמת  צפויה להיות בנפח של 10,000 מ”ק, והיא מתווספת לבריכה הקיימת בשכונת אושיות שנפחה 5,000 מ”ק ושתיהן יחד יתנו מענה לגידול האוכלוסייה הצפוי ותנופת הפיתוח בעיר.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן