news08.net/ads.txt

רחובות חוגגת יום הולדת 69 למדינה עם 5 מתחמים מושקעים, כאשר הבמה המרכזית תוקדש לראשונה לצעירים – הזיקוקים יאירו את העיר ב-21:30

יום ההולדת ה-69 של מדינת ישראל ייפתח בעיר רחובות בחגיגות ענק שייערכו החל מהשעה 20:00, הערב (שני) בחמישה מתחמים שונים שמותאמים לכל רבדי האוכלוסייה. בשעה 21:30 יתקיים מופע זיקוקי דינור מרהיב מהגג של קניון רחובות.

 

✦ הבמה המרכזית בגן המייסדים הוקדשה בשנה זו, לבני הנוער והצעירים, בשיתוף פעולה שרקמו מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו”ד מתן דיל. “הערב, לראשונה בהיסטוריה של רחובות במת יום העצמאות המרכזית תהיה במת נוער כאשר האומנים שיופיעו נבחרו לפי דרישת בני הנוער, באמצעות סקרים שהפצנו. אני מתרגש וגאה להיות חלק מהעיר ששמה את הנוער על הבמה המרכזית”, אמר דיל.

במהלך הערב אותו ינחה בן יוסיפוביץ’ יופיעו האומנים שירי מיימון, סקאזי, דורון ביטון וקטריקס, יוצאי שוטי הנבואה, שמעון ולוי, אפגרייד, הזמרת המקומית המוכשרת מאי קריטי ולהקות זמר ומחול עירוניות.

בבמה המרכזית, במת הצעירים בגן המייסדים: שירי מימון

✦ מתחם הילדים ישולב עם במה לקהילה האתיופית בחניון גן המייסדים. בשעתיים הראשונות, החל מהשעה 20:00 יעלו להופיע כוכבי הילדים ספורטולי הלא היא מיטל ברכה ולאחריה יעלו אינה בקלמן מתאג”ד ובן אדם מגאליס. בשעה 22:00 יתקיים מופע אותנטי עם מוסיקה אתיופית קסומה של האנסמבל “עד יבוא”.

המתחם של הקהילה האתיופית: אנסמבל עד יבוא

 

✦ מתחם זמר עברי ושירה בציבור בגן המגיניםענבל אבנעים במופע חם ונוגע ללב המשלב מוזיקה מקורית בסגנון ישראלי אתני. אחריה יעלו שלומית אהרון הידועה כסולנית להקת “הכל עובר חביבי” והן בקריירת סולו מצליחה, המוסיקאית הנהדרת דיקלה – זמרת, מלחינה ופזמונאית מוערכת, מהמובילות במוסיקה הישראלית ועדי כהן הנהדרת. במתחם זה יוצבו תאי שירותים נגישים וכבדי שמיעה יוכלו להשאיל אוזניות.

המוסיקאית דיקלה תופיע בבימת הזמר העברי

✦ מתחם זמר והרקדה ים-תיכונית, צומת הרשנזון-הרצל-עזראמשה ענקי ינחה את הערב הים תיכוני במהלכו יעלו זה אחר זה ענק הזמר המזרחי, עופר לוי, נתי לוי, אבי וגל סינוואני, רז חדד, יגל, יובל דמרי ומאיר טל.

על בימת הזמר הים התיכוני: עופר לוי

✦ מתחם הרקדה וזמר חסידי, מול בית שפיראמקהלת הילדים הקסומה, “מלאכי שמים” בניצוחו של יוסי מדר תעלה על הבמה בה יופיעו האמנים אחיעד חודפי, אריאל קנדבי, אייל טוויטו, רועי ידיד וענבי גפן. על הנחיית האירוע אמון ליאור ניצן.

לנוחיות ציבור הנהגים: תתאפשר חניה הסמוכה למתחמי האירועים (גן המגינים, דרך שד’ רוטרי אל רחוב הרצל), בחניוני בית יד לבנים וברחובות המקיפים את בית יד לבנים. כמו כן, תתאפשר כניסה עם תו נכה דרך שתי חסימות התנועה שברחוב נורדאו/בנימין ונורדאו/עזרא (ההגעה מרחוב ‘מנוחה ונחלה” אל הרחובות עזרא ובנימין – ומהם אל נורדאו).

יהיה שמח. תבואו, הכניסה חופשית

ויש גם מחירון מיוחד, עם פיקוח על המחירים – לבקשת ראש העיר, רחמים מלול

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן