news08.net/ads.txt

מחמם את הלב: שתי מועדוניות לילדים ונוער בסיכון שופצו ואובזרו ע”י עירית רחובות

עיריית רחובות שיפצה ואבזרה שתי מועדוניות לילדים ונוער בסיכון. שתי המועדוניות מהוות מסגרת משלימה לנערות ולילדים עם סיום לימודיהם. באירוע החגיגי לחנוכת שתי מועדוניות לילדים ונוער – הבית החם לנערות ומועדונית נווה שלום בקריית משה אמר ראש העיר רחמים מלול “עיריית רחובות פועלת להעניק חינוך חם ואוהב עם מענה לכל הצרכים, לכל תלמיד ותלמידה בעיר. במועדוניות שנחנכו, נעשית עבודה חשובה ומשמעותית ולכן, חשוב היה לנו לעשות זאת במקום שיהווה בית, עם כל הציוד הנדרש באווירה נעימה”.

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום :”אנו פועלים מתוך ראייה כלל עירונית, שמתאימה את המקום לתלמידים הבאים בשעריו. השקענו על מנת לייצר במקום תחושה של בית על כל המשתמע מכך, ונמשיך להתאים את העשייה לכל אחד מהתלמידים שלנו בהתאם לצרכיו”.

חבר המועצה שמוליק  דאנזאן: “מחזיק תיק שירותים חברתיים :”אנו מודים לכל השותפים הנפלאים אשר נרתמו למשימה החשובה והביאו לתוצאות יוצאות מן הכלל בחידוש פני המועדוניות. מדובר במקום שבו הנערות והילדים מבלים את רוב זמנם, ואני שמח שהגענו לתוצאה שמאפשרת חינוך ופעילות מיטביים במקום”.

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “הצוותים הנפלאים הפועלים במסגרות עובדים עם לב ונשמה גדולים וקשובים לצרכים של הילדים והנערות. יחד עם ההשקעה בשיפוץ המועדוניות  נוצר תמהיל מקצועי ואיכותי התורם להתפתחותם הרגשית והאישית של הילדים והנערות. אני רוצה להודות לזהר בלום ולשמוליק דאנזאן על תמיכתם והשקעתם הרבה במסגרות אלו ועל נכונותם התמידית להתגייס לכל משימה להצלחת פעילותן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן