רחובות על המפה: מתחם המזרקות נפתח בענק

תושבי רחובות צריכים להגיד מיליון פעמים תודה רבה לעיריית רחובות והחברה העירונית על אירועים כל כך מופלאים, כמו זה שהתרחש אתמול – בסימן חנוכת המזרקות המשגעות, שהביאו למעלה מארבעת אלפים איש להגיע אל גן המייסדים במזג אויר חם

תושבי רחובות צריכים להגיד מיליון פעמים תודה רבה לעיריית רחובות והחברה העירונית על אירועים כל כך מופלאים, כמו זה שהתרחש אתמול – בסימן חנוכת המזרקות המשגעות, שהביאו למעלה מארבעת אלפים איש להגיע אל גן המייסדים במזג אויר חם.

יהיו החכמולוגים וצרי העין שיגידו כי מדובר באירועים פוליטיים – בשנת בחירות, אולם אם מסתכלים לאחור, מבינים כי כבר עשור שעיריית רחובות מקפידה לייצר תכני תרבות לכל המשפחה מידי חופשת קיץ. אגב, היחיד שעשה פוליטיקה במקום הוא ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, שנציגיו חילקו פלאיירים ובלונים לעוברים ולשבים. זה לא באמת גרע מהאירוע בו התושבים הצביעו ברגליים ונהנו מ-35 מתזים במופע של מים ותאורה במתחם המזרקות המים לצד הופעות של כוכבי הילדים, מני ממטרה, הדוד חיים ואמנים נוספים; מתנפחים, אקרובטיקה וסדנאות משעשעות לכל המשפחה.

רחמים מלול – ראש העיר, יניב מרקוביץ’ – סגנו ומי שמסומן לרשת אותו בבוא העת התהלכו כטווסים ביום חגם. הם נרטבו במזרקות, עצרו לצילומי ‘סלפי’ עם הציבור וסימנו וי על עוד אירוע מוצלח. הם, אגב, הגיעו ללא פעילים מצד סיעות “אחדות” (של מלול) ו”המחנה הממלכתי” (של מרקוביץ’). מהעבר השני ניהל את האירוע בצורה פנומנאלית מנכ”ל החברה העירונית אייל פרנקל, שהקפיד על כל פרט באירוע. לצידו מנהלי השטח, בהם מנהל מחלקת אומנויות הבמה והפקות בחברה העירונית שלמה טולדו, שממשיך לעשות חיל בחברה העירונית ומשה פוני – המנהל והמפיק הטכני – ששרף כל חלקה בשטחי האירוע ודאג שהכל יתוקתק ברמה הגבוהה ביותר ורקפת זהבי, רכזת המחלקה שמנהלת הכל ביד רמה.

הדוד חיים – הלא הוא כוכב הילדים חיים אוסדון – עלה לבמה והלהיב את אלפי המשתתפים. סמוך לסיום האירוע חשף כי אימו, שאף הגיעה למופע, הינה תושבת רחובות. הוריה התגוררו בשכונת דניה, לשם עברה לאחרונה. הוא אגב, מתגורר בנס ציונה, כך שהמופע הפעם, היה לגמרי קל”ב. במהלך המופע, הציג הדוד חיים את בובו ושלל בובות ענק שריתקו את הילדים – ואלה השיבו בחום ואהבה, לכוכב האהוב במדינה.

לאחר הדוד חיים עלה להופיע כוכב הילדים מני ממטרה שהמשיך לסחוף את הילדים בשירים ובריקודים עם הלהיטים המופלאים שלו.

מילה טובה למשטרת ישראל, חברת האבטחה שתוגבר בכוחות גדולים יותר (כך לדברי ראש העיר) ולפיקוח העירוני בהובלת ליאור שוקרי – שעבדו לאורך כל האירועים בצורה יוצאת מן הכלל.

אין ספק: רחובות היא לגמרי עיר התרבות של ישראל – בכל הגילאים. ואל תשכחו: פסטיבל הפסלים עוד לפנינו…

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צפו בגלריית תמונות מהאירוע >>

צילום: ליזה ללוצאשווילי חדשות 08 | עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן