news08.net/ads.txt

רחמים מלול ביקר בשוק העירוני. הסוחרים צעקו לעברו: “אוהבים אותך”, ראש העיר: “ברוך השם הייתה תנועה של קונים ומקווה שמיום ליום זה יילך ויתגבר”

כשהוא מצויד בזוג כפפות ומסכת פנים, הגיע היום (חמישי) ראש עיריית רחובות רחמים מלול אל השוק העירוני מלווה בליאור שוקרי, ראש אגף הפיקוח העירוני. מלול עבר בין הסוחרים ושוחח עימם על ההנחיות של משרד הבריאות, שאל האם חסר להם משהו וכיצד יוכל לסייע. הסוחרים הודו לו וצעקו לעברו: “רחמים, אנחנו אוהבים אותך”.

מלול אמר לחדשות 08: “אני מאוד שמח שפתחנו את השוק. ליבנו היה עם הסוחרים שדווקא בחודשים הכי חמים של פסח השוק היה סגור. אני שמח שסופסוף הממשלה החליטה לפתוח אותו. העירייה דאגה לכל הסידורים, לכל הבדיקות והפקחים. אני שמח לשמוע מהדיווחים שברוך השם הייתה תנועה של קונים ומקווה שמיום ליום זה יילך ויתגבר. בנוסף, הפקחים מדווחים שהקהל ממושמע – וזה מה שחשוב”.

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ הצטרף לקריאה לקנות תוצרת מקומית. “אני קורא לתושבים לתת פרנסה לסוחרים המקומיים ודווקא בימים אלה לקנות תוצרת טרייה בשוק. זו ההזדמנות של כולנו לעשות מעשה ולחזק חקלאות וכלכלה ישראלית. אנחנו מודעים לכך שהשוק הקיים בעל תשתית ישנה, ועובדים כאמור על הפעלתו של השוק החדש מהר ככל האפשר. אנו קוראים לתושבים: קנו בשוק! קנו מסוחרים מקומיים!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן