news08.net/ads.txt

רחמים מלול וזהר בלום סיירו בגנים וחילקו עשרת אלפים בנדנות; ראש העיר לילדים: “כמו למדינה – גם לי יש יום הולדת”

לרגל יום העצמאות שיחול מחר בערב, הגיעו היום (ראשון) ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, סגנו, זהר בלום – מחזיק תיק החינוך ומנהלת אגף החינוך – סמדר קרפובסקי אל גני הילדים בעיר בכדי לברך את הקטנטנים ולהשתתף בטקסים אליהם התכוננו הילדים מזה מספר שבועות.

הבוקר בשכונת המדע, ראש העיר וסגנו התרגשו מהתפאורה המיוחדת

במעמד זה חולקו עשרת אלפים בנדנות לילדי הגנים, יוזמה של בלום שהחליט השנה לוותר על כובעי השמש המסורתיים לטובת הטרנד האופנתי, שישמש את הילדים באירועי העצמאות גם בערב החג וגם למחרת. הגנים היו יפהפיים, נצבעו בדגלי ישראל והילדים התלבשו בגווני כחול לבן – ראש העיר כה התרשם מהמראה שהחליט לשלוף את הנייד האישי ולתעד בעצמו.

“אמרתם יפה שאנחנו חוגגים יום הולדת 69 למדינת ישראל”, חייך רחמים מלול לילדים בטקס העצמאות שנערך בשכונת המדע, באשכול הגנים אפרים קציר “ואגב, גם לי יש יום הולדת ואני מתרגש כפליים. זה כייף לראות איך שמדינת ישראל קמה תוך 69 שנים והפכה להיות אחת המדינות המפותחות ביותר מבחינה בטחונית, כלכלית, תרבות, מדע, טכנולוגיה – זה נס שאי אפשר לתאר אותו והכל בזכות האנשים, בזכות העם היהודי שתמיד דבק במטרות שלו, במסירות, בנאמנות, באמונה והנה עובדה שזכינו להקים מדינה פורחת עם תקוה, עם אהבה, עם פריחה ובע”ה עם שלום, אולי עוד השנה יבוא לנו השלום”.

טקס העצמאות באשכול הגנים אפרים קציר, הבוקר
ראש העיר התרגש מילדי הגנים, שלף את הסמאטרפון ותיעד
ראש העיר, סגנו ויו”ר ועד הפועלה בשכונת המדע, אלי בן ברון
ילדי רחובות ב’הרמן מס’ בשרונה עם הבנדנות שחולקו להם על ראשיהם, הבוקר

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן