רחמים מלול לפיקוד העורף: ווסתו את ווליום האזעקות של נס ציונה

ראש עיריית רחובות רחמים מלול שלח מכתב דחוף לפיקוד העורף בבקשה לווסת את ווליום האזעקות מנס ציונה

בעקבות מספר אירועים שבהם התריעו אזעקות מנס ציונה ונשמעו היטב גם בעיר עד כדי שגרמו לתושבי העיר להיכנס לממדים- פנה ראש עיריית רחובות רחמים מלול במכתב דחוף הבוקר לפיקוד העורף בבקשה לווסת את הווליום. ״אמש בשעה 21.35 נשמעו אזעקות בנס ציונה. אזעקות אלו הינן רמות כל כך, עד שהן נשמעות היטב גם בשכונות הפנימיות ברחובות, שאינן צמודות לנס ציונה- כמו שעריים ואושיות. כתוצאה מכך, תושבי העיר סברו בטעות כי האזעקה הינה ברחובות ונכנסו לממ”דים-לשווא.

אין צורך להכביר מילים על החשיבות שבמירה על שלוות הנפש של הציבור, ככל שניתן, ולא לגרום לחרדות שלא לצורך. זו כאמור אינה הפעם הראשונה שבה תושבי רחובות סבורים כי נשמעת אזעקה בעיר, עד כדי כך הם בטוחים עד שהם נכנסים לממ”ד. נבקש כי תדאגו לויסות רמת הדציבלים של האזעקות מנס ציונה באופן שלא יתריע עבור תושבי רחובות. מדובר בתיקון משמעותי עבור התושבים בעיר, שלא יישחקו גם עם האזעקות של נס ציונה וגם עם אזעקות האמת של רחובות. אנא טיפולכם והתייחסותכם בהקדם״.

◼️ רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן