news08.net/ads.txt

רחמים מלול לתושבי קריית משה: “התכנית לשיפוץ ושדרוג אולם המופעים קיימת ואני מקווה שהשנה נוכל לממשה”

רחמים מלול

בהפקה גרנדיוזית, פתחו תושבי ובעיקר תושבות קריית משה את אירועי יום האשה הבינלאומי, באולם המופעים בשכונה. אל האירוע אותו הפיק מנהל המתנ”ס גולן ביטון, בסיועה של רכזת התרבות, חנה חפץ ובנות הועדה, הגיעו 400 נשים, אשר נהנו מערב סוחף, מרגש ובעיקר מצחיק.

הערב נפתח במינגלינג בליווי חצוצרן, קבלת פנים בניחוח איטלקי ודוכני יופי, עיצוב, ביגוד וקוסמטיקה. התכנית האמנותית כללה נאומים של ראש עיריית רחובות, רחמים מלול וראשי חוויות – היו”ר, יניב מרקוביץ’ והמנכ”ל עדי דויטש.

רחמים מלול באירוע יום האשה הבינלאומי באולם קריית משה
רחמים מלול באירוע יום האשה הבינלאומי באולם קריית משה

בנאומו, התייחס ראש העיר לעובדה כי טרם החל שיפוץ אולם המופעים אשר הובטח לפני מספר שנים. “התכנית לשיפוץ ושדרוג אולם המופעים בקריית משה קיימת ואני מקווה שהשנה נוכל לממשה”, אמר מלול והוסיף כי “מבחינת הפרויקטים העירוניים, נמצאת שכונת קרית משה בראש סדר העדיפות”.
אולם מלא עד אפס מקום. יום האישה הבינלאומי בקריית משה
אולם מלא עד אפס מקום. יום האשה הבינלאומי בקריית משה

בעניין זה יצוין כי מזה מספר שנים קיימת תכנית לשיפוץ האולם המנוהל על ידי המתנ”ס, לרבות תקציב אשר הוקצה לצורך כך בסך של כמיליון שקלים וחצי אולם העבודות הוקפאו בשל בדיקה במהלכה הוברר כי התקציב הקיים לא יספיק ויש לגייס תרומות מקרנות וקהילות שונות בכדי להוציאו אל הפועל ולו בשל הצורך בהתאמות בטיחות וניהול שוטף לרבות מערכות החשמל וכיבוי האש, לטובת הציבור. כעת, נבדקת האפשרות לתרומות מול גורמים כדוגמת קרן היסוד וקהילת ניו יורק, כאשר מי שמסייע בגיוס הוא סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום.
יו"ר דירקטוריון חוויות, יניב מרקוביץ' עם רכזת התרבות של המתנ"ס חנה חפץ
יו”ר דירקטוריון חוויות, יניב מרקוביץ’ עם רכזת התרבות של המתנ”ס חנה חפץ

יו”ר דירקטוריון חוויות, יניב מרקוביץ’, נאם אף הוא בפני הקהל הרב. “זהו כבוד גדול עבורי לעמוד בראש מערכת שהרוב בה מבוסס על נשים” אמר מרקוביץ’, “החל מהדירקטוריון שחמישים ממנו נשים, דרך ההנהלה הבכירה ועד אחרוני העובדים. אי אפשר להתעלם מהנתון הזה, ומההשפעה הישירה על התוצאות המצוינות של החברה. באופן אישי, איני מאמין שאין הבדלים בין המינים כאשר אחד הדברים היפים והטובים שיש בנשים הוא היכולת להפעיל שיקול דעת תוך התחשבות ברגשות, ולא לפעול משיקולים של אגו או כבוד, מה שלדאבוני קורה לרוב, בעולם הגברים”.

בנוסף, מרקוביץ’ שיבח את מנהל המתנ”ס, גולן ביטון, אשר פעל רבות למען הצלחת האירוע: “גולן הוא נכס לקריית משה ומגיעות לו כל המחמאות על שימור המסורת, הירידה לפרטים והארגון המופתי”.

הפקה נוצצת של חוויות קריית משה, המנהל גולן ביטון וועדת התרבות
הפקה נוצצת של חוויות קריית משה, המנהל גולן ביטון וועדת התרבות

16 הנשים המובילות את ועדת התרבות זכו להכרה פומבית, שי צנוע, ורד ותעודת הוקרה על פועלן לאורך השנה. “הנשים הללו הן שותפות מלאות לארגון כל האירועים המתקיימים לרווחת כלל התושבים בכל השנה, הן אחראיות על החשיבה ועל הוצאת האירועים שבמתנ”ס אל הפועל, ועל כך אני מודה להן מקרב לב”, סיכם ביטון.
מנהל חוויות קריית משה, גולן ביטון והסטנדאפיסט, ישראל קטורזה
מנהל חוויות קריית משה, גולן ביטון והסטנדאפיסט, ישראל קטורזה

האירוע הסתיים עם מופע הבידור המרכזי, של הקומיקאי ישראל קטורזה, אשר סחף את הקהל.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן