news08.net/ads.txt

רחמים מלול לתושבי רחובות: “העיר צהובה בזכותכם, מבקש שלא נהיה שאננים, המטרה: להגיע לירוק – ולהישאר שם”

ראש עיריית רחובות רחמים מלול פרסם לפני שעה קלה רשומה ברשת הפייסבוק ובה החמיא לתושבי העיר. “עברנו מאדום לצהוב – בזכותכם!”, כתב מלול. “כל הכבוד לכולם על האחריות והמחויבות. אני מבקש שלא נהיה שאננים: המטרה שלנו היא להגיע לצבע הירוק – ולהישאר שם!”.

מלול עדכן עוד כי: “ביום ראשון נפתח מתחם נוסף לבדיקות קורונה ללא צורך בהפניית רופא/ה, הפעם בדיקות שייערכו פנים מול פנים, לטובת מי שאין להם רכב. ניתן גם להגיע באמצעות הרכב, לחנות בסמוך ולהיכנס רגלית למתחם. הבדיקות יתקיימו ביום ראשון הקרוב, 18.10 במתחם ביה”ס מעלות משולם, ברחוב שי עגנון 1, בין השעות 14:00-20:00. הבדיקות הינן ללא תשלום ואין צורך בהפניית רופא/ה, אך יש להביא תעודה מזהה. רק ביחד ננצח את הקורונה – ורחובות תהיה ירוקה”.
קודם לכן אמר מלול: ״רחובות צהובה הבוקר, וזוהי תוצאת שיתוף פעולה בין התושבים וכלל הגורמים העירוניים. המטרה היא הצבע הירוק ולכן אני מבקש לשמור על ההנחיות ועל ההתנהלות האחראית שהייתה עד כה, כדי שנוכל לחזור לשגרה מלאה – ובטוחה!”.
**

ביומיים האחרונים עיריית רחובות פתחה את מתחם הבדיקות העירוני באתר הפרדסנות במתכונת Drive-In, לבאים ברכב, לתושבים שבקשו להיבדק ללא הפנייה מרופא/ה. בתוך יומיים נבדקו כ1550 איש. למעשה, באמצעות מבצעי הבדיקות היזומות שמנגישה העירייה לתושבים ניתן לגלות חולים “סמויים”, המדביקים אחרים ללא ידיעה ובכך להוריד את שיעור התחלואה בעיר, ולקטוע את שרשרת ההדבקות.

‏”אנו ממשיכים לפעול בכל המישורים על מנת לעצור את שרשרת ההדבקות בעיר”, אמר מלול. “אחד מהם הוא הורדת החסמים בבדיקות הקורונה, על מנת שנוכל לגלות ולבודד את מי שחולה באמת. השבוע עשינו זאת באמצעות מתחם הדרייב-אין שהצליח מעבר לכל הציפיות. כעת אנו מאפשרים לתושבים שאין להם רכב וגם לתושבים נוספים שחפצים בכך – להגיע להיבדק. רק ביחד נוכל לנצח את הקורונה ברחובות, ולחזור לצבע הירוק. הקורונה עדיין כאן ולכן המשיכו להיבדק והקפידו על מסכה, מרחק והיגיינה אישית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן