news08.net/ads.txt

ריקול לגבינה הצהובה הטבעונית של תנובה

הודעה לצרכנים: תנובה אלטרנטיב מודיעה על ריקול ואוספת “פרוסות צהובה קלאסית אלטרנטיב” טבעונית מהמדפים

תנובה אלטרנטיב מבקשת ליידע את הציבור כי עקב תקלה נקודתית, קיים חשש להימצאות שבבי מתכת זעירים בכמות מצומצמת של חפיסות “פרוסות צהובה קלאסית אלטרנטיב” טבעונית 200 גרם בכשרות בד”צ העדה החרדית (ברקוד 7290110329303) מתאריכים אלה: “עדיף להשתמש לפני 21/2/23 ועדיף להשתמש לפני 25/2/23”.

כל מי שמחזיק חפיסה של “צהובה קלאסית אלטרנטיב” טבעוני מתאריכים אלו, מתבקש שלא לצרוך את המוצר ומוזמן לפנות למוקד שירות הצרכנים של תנובה בטלפון 1800666244 לקבלת מידע ושובר זיכוי.

התקלה חלה רק במוצר זה ובתאריכים הנ”ל. שאר המוצרים ביתר התאריכים תקינים והמוצרים בטוחים לשימוש. תנובה פועלת לאיסוף המוצרים מהמדפים.

כלל מוצרי תנובה עוברים סדרה ארוכה של בדיקות קפדניות טרם יציאתם את המפעלים, לשם הבטחת איכותם מכל הבחינות. תנובה עדכנה את משרד הבריאות ופועלת מולו בשיתוף פעולה מלא. אנו מתנצלים על המקרה, ונמשיך לפעול לטובת הבטחת איכות ותקינות מוצרינו. תנובה מבקשת להבהיר כי לא מדובר בגבינת הצהובה הרגילה אלא בגבינת הצהובה הטבעונית מסדרת אלטרנטיב!

צילום: משרד הבריאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן