רמלה: זוכרים את לירז אסולין הי”ד 

בתאגיד המים תמר זוכרים ומנציחים את זכרה של חברת הדירקטוריון, לירז אסולין הי”ד, שנרצחה ברעים ב-7 באוקטובר

בטקס מרגש, בנוכחות בני משפחה, חברי ההנהלה והדירקטוריון של התאגיד וראשי הערים של רמלה וקרית מלאכי, הוסר הלוט מלוח הנצחה לזכר לירז אסולין הי”ד, שנרצחה ברעים ב-7 באוקטובר. לוח ההנצחה מוצב בחדר הישיבות של התאגיד

בשבת השחורה, ה-7 באוקטובר, נרצחה לירז אסולין הי”ד בטבח ברעים. לירז, בת 37 שנים במותה, הייתה חברת דירקטוריון בתאגיד המים תמר.

ביום שני השבוע ערך התאגיד טקס הסרת לוט ללוח הנצחה לזכרה של לירז שהוצב בפתח חדר הישיבות של התאגיד. הטקס נערך במעמד בני משפחתה של לירז, ראש העיר רמלה מיכאל וידל וראש העיר קריית מלאכי אליהו זוהר, מנכ”ל תאגיד המים תמר יוסי בן חמו, יו”ר הדירקטוריון ומנכ”ל עיריית רמלה רונן עזריה, חברי דירקטוריון ואנשי צוות של התאגיד.

בטקס המרגש, הסירו בני משפחתה של לירז את הלוט מלוח ההנצחה. מנכ”ל תאגיד המים תמר, יוסי בן חמו אמר בטקס: “כחברת דירקטוריון לירז התנהלה בחוכמה, באכפתיות ובנאמנות גדולה לתאגיד המים תמר. אם היא נתקלה בבעיה שהטרידה אותה, היא הייתה מתקשרת אליי גם בשעות הקטנות של הלילה, והיינו פותרים את הבעיה עקב אחר אגודל”. יוסי בן חמו חתם את דבריו בהקראת שירו של אבי קורן הידוע בביצועו של שלמה ארצי: “יותר מזה אנחנו לא צריכים” – “כבר כאבנו אלף צלקות / עמוק בפנים הסתרנו אנחה / כבר יבשו עינינו מלבכות / אמור שכבר עמדנו במבחן”, אומרות בין השאר מילות השיר שהוקדשו הפעם ללירז הי”ד.

על גבי לוח ההנצחה נכתב: “לירז אסולין, בת לרבקה ומאיר שייבדלו לחיים ארוכים, אחות, דודה, גיסה וחברה מדהימה ומיוחדת. מלאת נתינה, חסד ושמחת חיים, אישה יפיפייה מאירת פנים, אהובה, טהורה ובעלת לב זהב. לירז הייתה עמוד התווך של משפחתה – תמיד הייתה שם כדי לסייע, לייעץ ולתמוך שימשה דוגמה ומופת לאחדות, רוגע, שלווה ואהבת חינם.

לירז הייתה רואת חשבון במקצועה, בעלת תואר שני במינהל עסקים ומימון, עבדה כגזברית בקבוצת ״נטו״ וכיהנה כחברת דירקטוריון בתאגיד המים ״תמר״.

בחג שמחת תורה כ״ב בתשרי, התשפ״ד. יום שבת 7/10/2023 יצאה לירז לחגוג את החיים בפסטיבל המוזיקה ברעים ונרצחה על קידוש השם ע״י בני עוולה. לירז תיזכר לנצח בלבבות משפחתה, חבריה ועמיתיה לעבודה. יהי זכרה חיוך”.

ראש עיריית רמלה ויו”ר האספה הכללית של תאגיד המים תמר, מיכאל וידל, שנשא דברים בטקס אמר: “לירז נקטפה בדמי ימיה. היינו צריכים לרקוד בחתונתה ובמקום זאת אנחנו עומדים כאן. אבל צריך להיות חזקים ומאוחדים ולהמשיך הלאה בשבילה. אין לי ספק שזה מה שהיא הייתה רוצה”.

ראש עיריית קרית מלאכי, אליהו זוהר, אמר כי: “לירז הייתה אישה מלאת ערכים וכבוד האדם. היא תמיד באה ממקום של שליחות ועשייה עבור האחר ועבור השונה. תמיד הקרינה חיוך ואצילות. היום אנחנו מבינים שאלה הערכים שמייחדים אותנו כעם ובזכותם אנחנו כאן בארץ הזאת”.

יו”ר דירקטוריון תאגיד המים תמר ומנכ”ל עיריית רמלה, רונן עזריה, סיפר כי הכיר את לירז שנים רבות. “כחברת דירקטוריון תאגיד המים תמר היא תמיד תרמה זווית ראייה ייחודית כצעירה תושבת האזור וכרואת חשבון מקצוענית ומוכשרת. רוחה המיוחדת תלווה את התאגיד תמיד”.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן