news08.net/ads.txt

רמלה תחגוג בפעם ה-7 את פסטיבל עיר עולם

פסטיבל רמלה עיר עולם, אחד מאירועי השיא בישראל במהלך חוה”מ סוכות, הפך למוקד אטרקטיבי ומיוחד של בילוי והנאה לכלל הגילים

פסטיבל רמלה עיר עולם, אחד מאירועי השיא בישראל במהלך חוה”מ סוכות, הפך למוקד אטרקטיבי ומיוחד של בילוי והנאה לכלל הגילים מכלל המגזרים. הפסטיבל הוא הזדמנות מצוינת לבקר באתריה המיוחדים של העיר: המגדל הלבן, בריכת הקשתות, מוזיאון המשאיות, המרכז לאמנות עכשווית, השוק הייחודי של רמלה, בתי הכנסת המיוחדים ועוד, ליהנות מהופעות של הזמרים הכי חמים חינם או עד 20 ₪, לצפות בהצגות ותהלוכות, ליהנות מאמנות עכשווית תערוכות ומייצבים, מתחמי קולינריה ועוד.

הפסטיבל שמתקיים זו השנה השביעית, נולד ביוזמת ובהפקת עיריית רמלה וקרן רמלה במטרה לחשוף את פניני התיירות הייחודיים בעיר, אתריה היסטוריים והמעניינים ואת מגוון העדות והקבוצות החיות בעיר היוצרות רב תרבותיות ייחודית שאין בעיר אחרת בישראל, לקהל הישראלי.

הפסטיבל כאמור גדוש במופעים של מיטב האמנים. מידי ערב במהלך הפסטיבל יעלו על הבמה נועה קירל, עדן חסון ודי ג’יי תום חיימוב, שרית חדד, גליקריה שמגיעה במיוחד מיוון, שירי מימון, ולארי חמאתי, הפרויקט של רביבו ועוד.

בנוסף יתקיימו עשרות אירועים ופעילויות למגוון גילים רחב בהם הצגות והפעלות לקטנטנים, סיורים מודרכים באתרי התיירות ההיסטוריים של העיר – המגדל הלבן, בריכת הקשתות, המרכז לאמנות עכשווית, השוק האותנטי של רמלה, מוזיאון המשאיות ועוד.

במהלך הפסטיבל תינתן במה מיוחדת לקבוצות והתרבויות הרבות המרכיבות את הפסיפס הייחודי של העיר. דוכני קהילות יארחו אירועי מורשת ופעילויות להכרת הקהילות השונות, פעילויות ואטרקציות לילדים ונוער, למבוגרים ולטובת גיל הזהב.   

לראשונה בפסטיבל יתקיים הפנינג אימוץ כלבים וכלבלבים ב 4.10 בדשא של היכל התרבות. במצעד הפתיחה המסורתי של הפסטיבל ישתתפו להקות מחול, תזמורות, נציגי קהילות ותלמידי בתי הספר מאזור רמלה, פעילויות לילדים בכל יום בפסטיבל: מתקנים לילדים, מתנפחים, משחקי טלוויזיה ועוד. 

עיריית רמלה מזמינה את כל עם ישראל להגיע ולבקר ברמלה וליהנות מכל מה שיש לעיר להציע. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר העירייה.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן 

צילום: עומרי סילבר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן