החל מהיום (4.11.2025), נתוני סקר משרד הבריאות לחוויית המטופל מציגים: המרכז הרפואי שיבא מוביל את רשימת מרכזי העל במרכז הארץ, עם עלייה עקבית בשביעות הרצון של המאושפזים.
מבין מרכזי העל, שיבא הוא היחיד שמציג קו שיפור רציף לאורך כל שנות הסקר. הנתונים מתפרסמים במקביל להיקף פעילות חסר תקדים, הכולל טיפול ושיקום ברוב פצועי צה״ל מאז תחילת המערכה, ומתן שירות רפואי מהמתקדמים בישראל.
הנתון המרכזי בסקר: המטופלים דיווחו על תחושת ביטחון גבוהה במיוחד בצוותים הרפואיים, לצד ניקיון ורמת שירות גבוהה.
קרולין חישין, סמנכ״לית חוויית האדם ושיווק בשיבא, מסרה: "העלייה בשביעות הרצון היא הישג משמעותי במיוחד השנה. המחויבות שלנו היא לשלב בין רפואה מצוינת לבין שירות אנושי יוצא דופן."
שיבא מדורג כבר חמש שנים במגמת עליה, בנוסף לדירוגו במקום ה – 8 בעולם ברפואה וחדשנות.
בריאות היא לא רק טיפול רפואי, זו תחושת הביטחון שבחרת בידיים הנכונות.
◼️ חדשות רמת גן, גבעתיים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








