רסיס נחת בגינה ציבורית בבאר יעקב, ברמלה: השריפה ממנגל

גולשים רבים הציפו את מערכת חדשות 08 בהקשר לנפילות ישירות בערים באר יעקב, רמלה, פתח תקווה ועוד.

גולשים רבים הציפו את מערכת חדשות 08 בהקשר לנפילות ישירות בערים באר יעקב, רמלה, פתח תקווה ועוד.

בבאר יעקב – ישנם נפלים מטיל מיירט בגינה ציבורית.

 

בעת הזו עלולים להימצא על הקרקע נפלים וחלקי רקטות. חשוב לזכור שצילום של נפלים וחפצים בלתי מזוהים, שהייה בסמוך להם וכמובן מגע מכל סוג שהוא, הן פעולות מסכנות חיים!

חשוב מאוד שלא להתקרב או להתקהל באזור בו נפלה רקטה או יירוט, מחשש לפגיעת רסיסים ונפלים ומחשש לפגיעה מירי של מטח נוסף. יש לדעת, כי פרק הזמן שלוקח לשברי יירוט רקטות ליפול אל הקרקע עלול להימשך דקות ארוכות ולסכן את מי שיוצא מהמרחב המוגן לפני חלוף הסכנה. בנוסף, מערכות ההגנה של צה”ל אינן נותנות מענה הגנתי מלא לירי.

מד”א: בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות: צוותי מד”א יצאו לסרוק זירות בהן דווח על נפילות. בשלב זה לא אותרו נפגעים

בפתח תקווה – שריפה בדירה

לוחמי האש פועלים בשריפה בדירה בפ”ת רחוב ה’ באייר. מדובר בשריפה של 2 בתים פרטים שבוערים, לוחמי האש מבצעים פעולות כיבוי בסיוע מנוף גבהים. במקביל סורקים את הדירות אחר לכודים. יש לציין כי לא מדובר בפגיעה של ירי תלול מסלול. בסיום האירוע חוקר דליקות יבצע חקירה אודות נסיבות הדליקה.

ברמלה- בעירה ממנגל ביתי

מכבאות והצלה נמסר: לאחר בדיקה מדובר במנגל בלבד! אין פגיעה, האירוע חוזלש

ממשטרת ישראל נמסר:

שוטרי תחנת רמלה וחבלני משטרה של מחוז מרכז פועלים כעת על מנת לבודד זירות נפילות וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור, ללא נפגעים. משמעת אזרחית – מצילה חיים. אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: כבאות והצלה ארצי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן