news08.net/ads.txt

רשלנות רפואית בניתוח

טיפול רפואי רשלני במהלך ניתוח מהווה ללא כל צל של ספק עילה לתביעה וקבלת פיצויים. אין זה סוד כי ניתוחים דורשים מיומנות רפואית גבוהה ביותר לכל הדעות, אחריות ומקצועיות ותביעות הרשלנות כוללות לצד ניתוחים פלסטיים גם ניתוחים אורטופדיים, ניתוחים לתיקון הראייה, ניתוחים כירורגיים דחופים, ניתוחי לב ועוד.

יש לציין כי תביעות רשלנות רפואית אינן נבחנות על פי מבחן התוצאה, אלא על פי מבחן הרופא הסביר והקשר בין התרשלות לכאורה לבין הנזק אשר נגרם לתובע הלכה למעשה. יחד עם זאת, יש לציין כי ההצלחה של ניתוחים תלויה במכלול של מרכיבים. מלבד המיומנות של הרופא ומקצועיות הצוות המנתח, המוסד הרפואי נדרש להעמיד לרשות המטופל טכנולוגיות מתקדמות וציוד מתאים. גם היכרות עם ההיסטוריה הרפואית של המטופל, תיאום בין הרופא המנתח למרדימים ולאחיות ומעקב אחר ההתאוששות יכולים להשפיע על הצלחת הניתוח בסופו של דבר.

למאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית – https://www.jewishmedicallaw.com/

.

התרשלות רפואית בשלבי הניתוח

רשלנות רפואית בניתוחים רלוונטית לגבי כל שלבי הטיפול בנפגע. ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית בגין אבחון לא נכון, היעדר אפשרויות חלופיות, אי קבלת הסכמה מדעת וחוסר במעקב הולם. התרשלות באחד מן השלבים עלולה להקים עילה לתביעת רשלנות רפואית ומחייבת התייחסות מקצועית של עורך דין, מסביר עורך הדין אלי לוטן.

נזקי הרשלנות הרפואית בניתוח

יש רשימה ארוכה של נזקים אשר עשויים להיגרם לאחר רשלנות בניתוח. בשנים האחרונות הוגשו לבתי המשפט בארץ כתבי תביעה חמורים על רשלנות רפואית בניתוח, הכוללים נזקים כגון השארת גוף זר בגוף החולה, טיפול פולשני כושל, השהות, זיהומים וסיבוכים פנימיים או התפתחות דלקות.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, רשלנות רפואית בניתוח אינה נובעת רק בכשל באופן ניהול הניתוח בזמן אמת. תפקידו של בית המשפט הוא לבצע את מבחן הרופא הסביר על כל שלבי הניתוח ללא יוצא מן הכלל. המודעות הגבוהה לרגישות של ניתוחים ולהשלכות של רשלנות רפואית הופכים את כתב התביעה לנושא מורכב ועדין. על התובע להוכיח כי הרופא המנתח לא עמד במבחן הרופא הסביר, להציג חוות דעת רפואית ולהראות קשר סיבתי ברור בין ההתרשלות לבין הנזק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן