news08.net/ads.txt

רשת גרג פותחת סניף דגל מחודש בשדרות

לאחר חצי שנה למלחמת “חרבות ברזל”, במסגרתו נסגר סניף קפה גרג בשדרות, פותחת הרשת  סניף דגל מחודש בעיר הדרומית, בהשקעה הנאמדת על כ-550 אלף ₪ 

רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש 

 בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ–550 אלף ₪

כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם סיסמת השבת החטופים: BRING THEM HOME  (תחזירו אותם הביתה) לצד הסרט הצהוב

לאחר חצי שנה למלחמת “חרבות ברזל”, במסגרתו נסגר סניף קפה גרג בשדרות, פותחת הרשת  סניף דגל מחודש בעיר הדרומית, בהשקעה הנאמדת על כ-550 אלף ₪  .

הסניף המחודש ממוקם ‘במול 7’ והוא סניף כשר למהדרין,  המשתרע על שטח של כ-200 מ”ר, עם כ-100 מקומות ישיבה ומעוצב בסגנון מודרני  עדכני,  כיאה לסניפים החדשים של גרג.

כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם סיסמת השבת החטופים: BRING THEM HOME  (תחזירו אותם הביתה) לצד הסרט הצהוב, כסמל וסימן לחופש.

הסניף בשדרות מציע תפריט חדש, הכולל מגוון עשיר של מנות לכל המשפחה, לדוגמא: ארוחת בוקר יווני ב-63 ₪ –  ביצי עין מוגשות על טירופיטה גבינות ותרד, מוגש לצד סקורדלייה שקדים, לאבנה געלה וסלסת עגבניות, צפתית דבש וסלט יווני, מנת וופל אמריקאי  ב-54  ₪ –   קריספי וופל, בצל פטריות מוקפצות, רוטב 4 גבינות, ביצים עלומות ובצל ירוק, מוגש עם סלט לבחירה, מנת וופל נורווגי ב-69  ₪ – קריספי וופל, סלמון מעושן, תרד ובצל מוקפצים בחמאה ורוטב גבינות, ביצי עין ובצל ירוק,  מוגש עם סלט לבחירה, מנת טרטר חציל  ב-43 ₪ –  חציל שרוף, בולגרית, סלסת עגבניות, טחינה, קראנץ’ קינואה, צנונית, בצל ירוק ופטרוזיליה מוגש עם לחם הבית.

בין המנות האחרונות בגרג שדרות ניתן למצוא : מלפיי ב-43 שח – שכבות של בצק עלים, קרם וניל, אבקת סוכר ורוטב קרמל חם ופחזניות הפוכות – פחזניות שהמילוי שלהם מבחוץ ולא מבפנים- קרם מסקרפונה עשיר, אבקת סוכר ורוטב קרמל.

לדברי יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי מבעלי גרג:

“כרשת קפה ישראלית- פטריוטית, אנו גאים בכך שחצי שנה לאחר שסניף גרג בשדרות ניסגר, כתוצאה מהמתקפה הרצחנית של החמאס, הצלחנו לפתוח סניף מחודש ומושקע לאחר שיפוץ מאסיבי, בעיר שדרות, בה רוב התושבים עזבו. כמו כן הצלחנו לגייס עובדים משדרות והסביבה  בימים לא קלים ואנו מקווים שגרג יחזור להיות מקום מפגש ובילוי לתושבי שדרות ועוטף עזה ושיחזרו מהר לשגרה שקטה מבורכת”.

עוד אמרו בעלי גרג: “כאות הזדהות עם משפחות החטופים החלטנו כי יוצב בסניף שלט ענק  עם סיסמת השבת החטופים: BRING THEM HOME  (תחזירו אותם הביתה), לצד הסרט הצהוב לחופש. השלט יהווה אזכור יומי  לכולנו כי אחינו ואחיותינו עוד מוחזקים בידי חמאס בעזה ואנו לא נוריד אותו  עד שאחרון החטופים ישוב לביתו.”

רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, נחשבת כיום לרשת הקפה המובילה בישראל עם כ-120 סניפים ברחבי הארץ.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אוכל: מתכונים, קולינריה, מסעדות  לחצו כאן

למתכונים נוספים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

צילום: אסף לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן