news08.net/ads.txt

רשת חוויות קיבלה את סמלי התמ”ת

ילדי גן

 

הגשת בקשה להשתתפות בשכר לימוד (קבלת דרגה) לשנת הלימודים תשע”ט

רשת חוויות עומדת בסטנדרטים הקפדניים ביותר שמציבה המדינה לניהול צהרונים, על מנת להעניק את החינוך הטוב ביותר לילדכם. בשל כך, נמצאה רשת חוויות זכאית לסמל צהרון מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים (הנחת תמ”ת), שמשמעותו השתתפות המדינה בשכר לימוד במסגרת הצהרונים, מתוך רצון להקל על הנטל הכלכלי שחל על ההורים הזכאים לתמיכה.

גובה התמיכה נקבע על-פי מספר דרגות השתתפות, המתבססות על רמת ההכנסה לנפש במשפחה, מלבד במקרים שבהם מצוין אחרת. בשנת הלימודים תשע”ח, 2017-2018, ההשתתפות בשכר הלימוד של הורי הצהרונים עמדה על  כ- 2 מיליון שקל. אנו שמחים לבשר שגם השנה נמצאה רשת חוויות כמי שעומדת בכל הדרישות המחמירות והיא זכאית לסמל, המעניק סבסוד בשכר הלימוד.

רישום ראשוני והגשת טופס אישור קבלה לצהרון

יודגש כי תהליך הגשת המסמכים לבקשת סבסוד שכר הלימוד, מתבצע ישירות ובאופן עצמאי על ידי ההורים אל מול  משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים (תמ”ת). אלו הטפסים אותם תקבלו מרשת חוויות ואותם יש להציג למשרד:

  1. אישור קבלה לצהרון – אותו תקבלו מהצהרון בו הילד נמצא ובו מפורטים פרטי הילד, סמל המסגרת ותאריך כניסה למסגרת בצירוף חתימת מנהלת אגף הצהרונים.
  2. נספח 6 -אותו תקבלו מהצהרון בו הילד נמצא.

 

על מנת לפתוח בקשה ראשונית במשרד, על ההורה לרשום בגוגל “תמ”ת” ולהיכנס ל”בקשה מקוונת להשתתפות המדינה בשכר לימודים במסגרות מעונות יום, משפחתונים וצהרונים”. יש לצרף את המסמכים הנ”ל, בצירוף ת.ז של האם או של מחזיק הילד, כולל ספח פתוח המפרט סטטוס אישי וילדים.

יש לבצע רישום ראשוני עד התאריך 31.12.18 – לא יינתנו החזרים רטרואקטיביים למי שלא יבצע רישום עד מועד זה! במידה וחסר בידיכם מסמך כלשהו, תוכלו להוסיפו בהמשך.

 

הנחיות כלליות

*לאחר קליטת הבקשה במערכת תקבלו הודעה המאשרת את קליטת הבקשה ומכילה את מספר הבקשה שנפתחה עבור הילד לצרכי מעקב – יש לשמור את מספר הבקשה.

*את שאר המסמכים שתדרשו לצרף – ניתן יהיה להוריד מאתר משרד העבודה והרווחה והשירותים החברתיים (תמ”ת) בהתאם למצבכם האישי והתעסוקתי, למלא אותם ולצרף לבקשה המקוונות תחת “עדכונט” באתר משרד העבודה והרווחה.

*לאחר קביעת דרגת ההשתתפות- משרד הכלכלה אחראי להעביר לרשת חוויות את ההחלטות בדבר גובה התמיכה, אחת לסוף חודש החל מחודש ינואר.

*כאשר הדרגות מתקבלות במשרדי אגף הצהרונים, הן מתעדכנות במערכת רשת חוויות והתשלום מתקזז בהתאם לגובה הדרגה שנקבעה.

לפרטים, הסברים ועזרה בנושא הרשמה מקוונת, ניתן לפנות למוקד משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים (התמ”ת) בטלפון 2969* או 12222-969.
המוקד פעיל בין הימים ראשון עד חמישי, בשעות 8:00 עד 16:00.
בנוסף ניתן לפנות לאגף הצהרונים: רחוב החבורה 20, בין השעות 8:00-16:00 א’-ה’, בימי ב’ עד השעה 18:00. בטלפון: 08-6616371 ובמייל: [email protected] שימו לב!! יש לבצע רישום ראשוני עד ה-31.12.18!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן