news08.net/ads.txt

שאול צגהון נמצא חיובי לקורונה; סובל משיעול, לחצים בחזה וכאבי ראש תכופים

חבר מועצת העיר רחובות, שאול צגהון, מאנשי הציבור הבולטים בעשייה המקומית – נמצא חיובי לקורונה. את התשובה קיבל במהלך השבת ומאז הוא סובל מתסמינים הכוללים שיעול, לחצים בחזה וכאבי ראש תכופים.

“לצערי התבשרתי שאני חיובי לקורונה ביום שבת, ביום שלישי האחרון עשיתי את החיסון השלישי – וכנראה החיסון עדיין לא הצליח לתפוס”, אמר צגהון לחדשות 08. “בגדול – אני בסדר אני אדם בריא, ואת התופעות כנראה ארגיש בהמשך הימים הקרובים. כרגע אני סובל משיעולים, לחץ בחזה, כאבי ראש”.

בעקבות הימצאות הנגיף בגופו, בנותיו של צגהון השוהות בבידוד, לא יפתחו את שנת הלימודים כמתוכנן. “בנימה משפחתית, עצוב לי על הבנות. הן ציפו לחזור לבית הספר ולפגוש את החברות, זה מבאס ממש”, אמר.

יש לך מסר לציבור בעקבות הידבקותך?

“בוודאי, שיהיו מאוד זהירים, שיקפידו על ההנחיות וישמרו על עצמם ובני משפחותיהם. לכל הילדים והמשפחות שלא יזכו לקחת את הילדים שלהם בתחילת שנת הילימודים למוסדות החינוך – אני מעביר חיבוק גדול מרחוק”.

מערכת חדשות 08 מאחלת לחבר המועצה שאול צגהון בריאות ורפואה שלמה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן