news08.net/ads.txt

שאול שניידר, יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד: אנחנו נמצאים כאן כדי להמשיך לתפעל את הכלכלה הישראלית

וועידת החוסן הישראלי עסקה באתגרים של ישראל לעתיד הקרוב

שאול שניידר, יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד השתתף בוועידת החוסן הישראלי ואמר: “כמתקן בטחוני אסטרטגי של מדינת ישראל, אין לנו יכולת להפסיק לעבוד, גם תחת מטחי טילים”

שאול שניידר יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד השתתף אמש בוועידת החוסן הישראלי, אשר עסקה באתגרים של ישראל לעתיד הקרוב. בוועידה השתתפו אנשי מפתח במשק הישראלי מתחומים אשר מהווים נדבך חשוב בחוסן הלאומי, לצידם של אנשי תרבות, מדע וטכנולוגיה.

הבכירים דנו באתגרי העתיד ובפתרונות שמתבססים על האפקט הייחודי של החברה הישראלית, ובשאלה איך מתעלים את האפקט הזה לצמיחה וביטחון עתידי.

יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר, אמר בכנס:

“ה-7 באוקטובר תפס אותנו בהפתעה, אבל מ-7:20 צוות החירום שהיה בנמל התחיל לטפל בכל הנושאים, למגן אוניות בעייתיות, לטפל בחומרים מסוכנים ולדאוג למינימום פגיעות. מהיום הראשון הנמל עבד באופן שוטף.

כמתקן ביטחוני אסטרטגי אין לנו יכולת להפסיק לעבוד תחת מטחי טילים. אם בחודשיים הראשונים למלחמה נחתכנו בסדר גודל של 50% מההכנסות השבועיות, היום אנחנו נמצאים ב-10% פחות בלבד, והעובדה שאוניות גלנוע חזרו לפקוד את הנמל תביא אותנו להשוות את התוצאות מהשנה שעברה.

אסור לשכוח את נושא פריקת האוניות הביטחוניות. זה אירוע בפני עצמו שמחייב אותנו למשנה זהירות, ואנחנו נמצאים שם כדי להמשיך לתפעל את הכלכלה הישראלית”.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לירי אברמוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן