שביתה בכל התיכונים בישראל

מועצת התלמידים משביתה מחר את כל התיכונים בישראל

לאור העובדה שלא הושגו הסכמות ועיצומי ארגון המורים ממשיכים נכון לשעה זו – מועצת התלמידים והנוער הארצית תקיים שביתת אזהרה מחר בכל התיכונים.

כבר למעלה משנה שתלמידי ישראל לכודים במאבק בין ארגון המורים ומשרד האוצר, מאבק שהוביל לעיצומים מתמשכים של ארגון המורים שפוגעים בתלמידים מידי יום- בסיורים החינוכיים, הטיולים השנתיים והמסעות לפולין בין היתר.

כששנת הלימודים תשפ״ד נפתחה כ״סדרה״ בזכות המתווה שהושג, תלמידי ישראל ייחלו לשגרה ולשנת לימודים יציבה, אבל כבר ביום השני לשנת הלימודים גילינו להפתעתנו שהעיצומים עדיין איתנו.

לאחר שמועצת התלמידים והנוער הארצית הציפה בפני כל הגורמים את המצוקה הקשה של התלמידים, וכן התרענו בימים האחרונה על שביתת האזהרה עדיין לא הושגו הסכמות בין ארגון המורים לאוצר. ככל שמצב זה מתמשך, לא נותרה לנו ברירה אלא להשבית מחר את הלימודים בכל התיכונים ברחבי הארץ.

מועצת התלמידים והנוער הארצית קוראת למשרד האוצר ולארגון המורים – היכנסו לחדר המשא ומתן ואל תצאו ממנו ללא בשורות לתלמידי ישראל. לא נסכים להמשך הפגיעה בתלמידים.

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ חדש! שת”פ עם חדשות 02 בירושלים והסביבה! לעדכוני חדשות בירושלים והסביבה >> לחצו כאן

צילום: Freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן