news08.net/ads.txt

שגרירות ישראל זעמו על הופעות גברים בחופשת הסתדרות עובדי המדינה – הופעתו של אייל גולן בוטלה

אייל גולן

עובדות מדינה אשר קיבלו הזמנה חגיגית להשתתף באירועי יום האישה של המועדון בים המלח – אירוע המשותף למועדון “נכון” ולבנק יהב הכולל הופעת סטנד-אפ של אלי ומריאנו, מופע של הזמר איתי לוי והופעה של הזמר אייל גולן – מחו וזעמו בעקבות העובדה כי נשים לא נכללו בתכנית האמנותית.

עובדות המדינה התקוממו על ההזמנה וביטאו את מחאתן ברשת החברתית ובמיילים פנימיים של משרדי הממשלה. שגרירת ישראל בולגריה, אירית ליליאן, העלתה לרשת פוסט נזעם שבו כתבה: “אתן מאמינות למה שעיניכן רואות (גם מאמינים) – יום האישה יוצא לדרך, עם חוויות צחוק, פינוק ואהבה מבית מדרשו של אייל גולן… יש! פינוק של קטינות שחוששות להעיד, חוויות ב’פותמוביל’, בדיוק בשבילנו ובמחיר מיוחד. ומה עוד בתוכנית? הרצאה של גברת שיש לה מה להגיד? אולי נציגת האוצר שתסביר למה אנו מרוויחות 30 אחוזים פחות? אולי סתם סטנד-אפ פמיניסטי מצחיק? לא בנות! רק בנים! אה, יהיו גם דוכני מכירה של בגדים וגם תיקים (אולי מכירת חיסול של כל התיקים הפליליים שנסגרו בנושא הטרדות ואלימות נגד נשים). אז למה אנחנו צריכות וצריכים ליטול חלק במועדון ‘נכון’ כשהוא כל כך מעוות. בנק יהב הכי משתלם? אז למה לא עשו השתלמות קטנה שתביא לבחירה נכונה וראויה ביום האישה? להחרים חברות וחברים! ולשתף ולהפיץ עד שהעניין הזה ייפסק”.

אייל גולן לאורך

הקונסולית הכללית של ישראל בטורונטו, גלי ברעם, כתבה: “יום האישה לא נועד לסבבה על הכיפאק, אלא למאבק אמיתי למען זכויות האישה. מספיק לקנות אותנו בזול בערכות קוסמטיקה ובסטנד-אפ עם בדיחות קרש על נשים. ועל כל זה נפלתם עלינו עם אייל גולן?! ככה, בלי בושה?! איזה ביזיון. שלמו לנו מה שמגיע לנו, קדמו אותנו בעבודה כמו שמגיע לנו, ואנחנו נחליט לבד מה לקנות לעצמנו. תיאבקו על מתן גט לעגונות, תגנו על נפגעות אלימות, תמנעו אפליה מינית והטרדה במקומות העבודה. אז נדבר על חגיגות ביום האישה”.

רוני ידידיה, קונסולית ישראל בלונדון, הוסיפה: “לאיזה מן יום אישה מזמין אותי בנק יהב? יום שכולו גברים, שבראשם אייל גולן, הידוע בשל אהבתו והערכתו לנשים. ומה עוד? אולי הרצאה של גברת שיש לה מה להגיד על מצב האישה בישראל ובעולם? אולי סתם קומיקאית שתוציא ממצבינו את ההומור? לא! רק גברים! ולצדם, דוכני מכירה של בגדים ותיקים, אולי קצת תכשיטים, כדי שנרגיש קצת יותר טוב עם עצמנו. זה שנים שאני נמנעת מלפקוד אירועים של יום האישה, חשה שזה זלזול מתנשא, והנה נביא להן זמר וערכת איפור ונקנה אותן בזול. בכך, לא צריך לקדם אותנו בעבודה כמו שמגיע לנו, לא צריך לשלם לנו בהגינות, אבל נקבל ‘מתנות’ ולא נתלונן. כאן, בנק יהב ומועדון ‘נכון’ הגיעו לשיא חדש של זלזול”.

לאור התלונות, הודיעה ההסתדרות כי הדבר לא הייתה בידיעתה וכי בשל כך, הופעתו של אייל גולן בוטלה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן