שגרירי העתיד של תיכון מית”ר בגני תקווה

“מיזם שגרירי העתיד הוא דוגמה מצוינת לדרך בה צעירים מקבלים את הכלים והידע הנדרשים כדי לקחת חלק פעיל ואפקטיבי במאמץ ההסברה של ישראל.”

שגרירים מסבירים: מגמת דיפלומטיה בתיכון מית”ר שבגני תקווה לוקחת חלק במאמץ ההסברה הישראלי

השבוע הסתיים קורס “שגרירי העתיד” בתיכון מית”ר בגני תקווה, המיועד לתלמידות ותלמידי שכבת י’ המתמחים במגמת דיפלומטיה. התוכנית נועדה על מנת לייצר כוח משימה של צעירי משרד החוץ לאור האתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית, ועמידה אל מול מערך השקרים המופצים על ידי תומכי ה-BDS ומתנגדי ישראל בעולם.

התוכנית מיועדת לתלמידות ותלמידי כיתות י’-יב’ והיא תופעל כפיילוט במשך שנתיים, כאשר בשנה הראשונה היא הופעלה בשכבות י’ ובשנה הבאה עתידים להצטרף גן תלמידי שכבות יא’ ו-יב’.

בסיום הקורס התקיימה תחרות בין מגוון מיזמים מרתקים שיצרו התלמידים, בה השתתפו נציגים מכל רחבי הארץ. בין המיזמים שיצרו תלמידי גני תקווה: “סיפור לכל שבוע”, “קולנוע חרבות ברזל”, “שפה שנה – אותו העם”, “הדומה ולא השונה” ו-“נוער למען המילואימניקים”.

המיזם שנבחר כזוכה בתחרות מטעם בית הספר הוא “שבוע חדש, סיפור חדש”, במסגרתו ייערכו הרצאות ודיונים על נושא מלחמת “חרבות ברזל”, המבוססים על נקודות מבט שונות של אנשים שחוו את המלחמה מנקודת מבטם. הקורס, שהסתמך על ניסיון וידע מורחב, נועד לספק כלים וידע לתלמידות והתלמידים בנושא הסברה, דיפלומטיה ציבורית ומיפוי של אתגרי ההסברה התדמיתית של מדינת ישראל למול קהלי היעד השונים. הקורס נמשך כ-30 שעות ונוהל על ידי “מכון יעדים”, תחת הנחיית בירנית מלצר ודנה ברנקנופף, רכזת המגמה.

שר האנרגיה ושר החוץ לשעבר, חה”כ אלי כהן:

“אני מברך על פתיחת התוכנית בגני תקווה ומודה לראש העיר על שיתוף הפעולה. אני מאמין במתן הזדמנות שווה לכל אחד ואחת, ומאמין שבכוחו של הנוער להוביל לשינוי בתודעה ובשיח העולמי ולתרום רבות לתדמיתה של ישראל בייחוד בזמנים קשים אלו. מתקפת הטרור של ה-7.10 הציבה את בני הנוער של ישראל בחזית הלחימה בעל כורחם. התכנית תיתן להם כלים להשתלב בחזית הלחימה המדינית ובצמרת הדיפלומטית העתידית של ישראל, וכן תסייע למדינת ישראל בהסברה”.

ליזי דלריצ’ה, ראש עיריית גני תקווה:

“מיזם שגרירי העתיד הוא דוגמה מצוינת לדרך בה צעירים מקבלים את הכלים והידע הנדרשים כדי לקחת חלק פעיל ואפקטיבי במאמץ ההסברה של ישראל. המיזם הוא לא רק פלטפורמה אשר מרכזת את הידע והכלים הנדרשים להתמודדות עם אתגרים חברתיים מורכבים, אלא גם יוצרת מעורבות חברתית בקרב בנות ובני הנוער של העיר, ונותנת להם הזדמנות להוביל שינוי ולהשפיע”.

נועה פנינג רכט, מנהלת תיכון מית”ר:

“הרגעים שבהם אנו נחשפים לרעיונות, העצמאות והאוטונומיה של התלמידים, אלה רגעים מלאי נחת. בתוך המלחמה אין ספק שהיה קשה לנהל שגרה יומיומית, אבל אני שמחה על כך שהתלמידות והתלמידים שלקחו חלק במיזם, התמידו והפגינו רצינות, ואני בטוחה שזה גרם להם להרגיש משמעות ולהיות בעשיה מתמדת. גאה בתלמידות והתלמידים על עשיה ומיזמים יוצאי דופן, ומאחלת לקבוצה הזוכה בהצלחה בתחרות הארצית”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן