שוטרי תחנת רמלה בסיוע לוחמי מג״ב בצעו ביום שישי פעילות מבצעית מוגברת ברמלה, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.
בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד במתחם בשכונת ג'ואריש בעיר, במסגרתו חשפו אקדח "גלוק", מחסניות ותחמושת מוסלקים במקום. תפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה.
◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









