news08.net/ads.txt

שוב: הוארך מעצרה של אילנה קובר

בית המשפט השלום באילת האריך כעת (שני) את מעצרה של אילנה קובר בעלת הפעוטון בפרשת התעללות בקטינים, לכאורה, עד ליום חמישי 8.6.2023

פרשת הפעוטון של אילנה קובר באילת

כבוד השופט מוטי לוי סגן נשיא ביהמש שלום באילת האריך כעת את מעצרה של אילנה קובר בעלת הפעוטון בפרשת התעללות בקטינים לכאורה עד ליום חמישי 8.6.2023. הארכת מעצר חמישית מאז ההתפוצצה פרשת ההתעללות.

אילנה קובר בעלת הפעוטון תמצא במעצר 18 ימים עד להארכת מעצר נוספת. כמו כן, הוארכו התנאים המגבילים של 4 הסייעות מהפעוטון: רעות קובר (כלתה של אילנה), מרסל גואטה, עדי קבלו ורותי

כזכור לפני 15 ימים נפתחה חקירה של משטרת אילת בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע. לאילנה קובר (בעלת הפעוטון) מוניטין של 30 שנה.

ממטה מאבק ההורים נמסר :”הילדים ואנחנו התחלנו טיפול פסיכולוגי וליווי של אנשי מקצוע. לא ננוח עד שנמצא את הדין עם המתעללות לכאורה. מדינת ישראל חייבת לפקח על פעוטונים מגיל 0 עד 3 ויפה שעה אחת קודם. לא ייתכן שאלה שאינם יכולים לדבר דווקא אותם המדינה תפקיר. אנו דורשים פיקוח ביידי מפקחים וכן מתן הרשאה למפקחי משרד החינוך למצלמות באופן שוטף. חייבים למנוע את ההתעללות הבאה בקטינים”.

אמש, Vתקבצו הורי ילדי הפעוטון להפגנה מחוץ לביתה של הסייעת רעות קובר בעיר אילת ומחו על שתיקתה לכל הפחות באירועי ההתעללות לכאורה כנגד ילגיהם הקטינים.

לדברי עו”ד רז אלמוזנינו: “מדובר באירוע קשה של התעללות מתמשכת בפעוטות חסרי ישע על ידי מי שהיו אחראים עליהם – בעלת הפעוטון וארבע סייעות (שתיים מהן, הכלות שלה).

לשם השוואה כרמל מעודה הורשעה ב-18 מקרי אלימות בעוד שבתיק הזה כבר עתה מדברים ברשות החוקרת על מאות מקרי אלימות מתמשכת ב-21 פעוטות”.

בת אל עמוס אם לשתי פעוטות מהמעון: “היו לי במעון שני ילדים, אחד בן 3 והשני בן שנה וחצי. הילד הגדול שלי מרביץ לעצמו ושניהם עם סיוטי לילה. הגדול, 3, מספר לי שהקיר מדבר אליו – כנראה טראומה שהתפתחה עקב בידודו בצינוק חשוך “חדר חושך” כפי שהילד מספר לי. הילד חזר לטיטולים ולמטרנה ומסרב לאכול אוכל”.

שחר ממן אמא לבן שנתיים וארבעה חודשים: “הילד מפחד מחושך וחזר לזרוק דברים ונהיה אלים מאוד. אנחנו גמורים נפשית כולנו, אני מבקשים שיעזרו לנו עם טיפולים פסיכולוגיים, עם ליווי בגנים חדשים. שהמדינה תתעורר!! כמה ילדים עוד יהרסו בגלל חוסר פיקוח על הגיל הכי משמעותי !!???”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ארכיון | פרטי | דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן