news08.net/ads.txt

שופרסל למען החקלאים

שופרסל פעלה להקדמת סימון התוצרת הישראלית החקלאית בסניפים – באופן וולונטרי, וזאת על אף שמדובר בתהליך טכנולוגי ותפעולי מורכב

מאורי וטרמן, מנכ”ל קבוצת שופרסל, שלח היום (חמישי) מכתב ליו”ר ולמזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל.

להלן עיקרי הדברים:

מייד עם היוודע האסון שפקד את המדינה ועד היום, דאגה שופרסל ותמשיך לדאוג לחקלאים הישראלים. שופרסל פעלה במישורים רבים, באמצעות תרומות ופעילויות רבות, גיבוש תוכנית סיוע מיידית לחקלאים ועוד. שופרסל הולכת יד ביד עם החקלאים עמם היא עובדת במשך שנים בגאווה עצומה, ותמשיך ללוות לתמוך ולהביע אמון בהם, ובתוצרת חקלאית מקומית.

לאחר קבלת מכתבם של יו”ר ומנכ”ל התאחדות חקלאי ישראל, שופרסל החליטה לעשות צעד נוסף לתמיכה בחקלאות ישראלית, ופעלה להקדמת סימון התוצרת הישראלית החקלאית בסניפים – באופן וולונטרי, וזאת על אף שמדובר בתהליך טכנולוגי ותפעולי מורכב.

לכן, כבר מהיום, ניתן יהיה לראות סימון “תוצרת ישראלית” על מדפי הירקות והפירות בסניפי שופרסל ברחבי הארץ, וזאת למרות שיישום מלוא החוק וסימון ארץ המקור נדרש רק החל מ-20 בדצמבר 2023.

עוד הוסיף: אנו מחזקים את ידי החקלאים בישראל, גאים בהם ובתוצרת המשובחת שהם מספקים לנו בימים אלה. אנו גאים בעובדינו העושים לילות כימים כדי לספק לציבור בישראל בטחון תזונתי בתקופה מאתגרת זו וכל זאת מתוך מסירות רבה ותחושת מחויבות גבוהה למדינת ישראל ולחוסנה. אני בטוח כי יחד ננצח.

◼️ צרכנות: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף?  לחצו כאן

צילום: יחצ שופרסל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן