news08.net/ads.txt

עם סיום מגפת הקורונה רובן הגדול של החברות בישראל חזרו אל מתכונת מלאה, מה שהביא לעוד ועוד עסקים בינונים וקטנים לחזור אל הקצב שאליו התרגלנו לפני כן. אך יחד עם זאת החזרה אל השגרה תפסה לא מעט בתי עסק לא מוכנים ועם מחסור בעובדים, מה שייצר כרגע ביקוש מטורף עבור לא מעט מסעדות, חנויות קוסמטיקה, בגדים, מרכזים לוגיסטיים ואפילו עבודות בתחום החינוך.

מקומות אלו מחפשים כרגע את המדריכים הבאים או המנהלים הבאים שלהם. בכלל, בכל הקשור למודעות דרושים בעפולה

לצעירים בעיקר, ניתן לראות עלייה יפה בתקופה האחרונה ונראה כי כל האזור נמצא בתהליך התאוששות שכדאי לעקוב אחריו לאור נתוני הגל הרביעי.

תעשייה ומכירות

אזור הצפון מלא בלא מעט אזורי תעשייה ומפעלים שונים אשר מהווים בסיס לתעשייה בישראל, ובתקופת הקורונה חלק לא גדול מהם עבד במתכונת מצומצמת יותר ואף איבדו לא מעט עובדים. כיום אותם מפעלים מחפשים אחר העובדים הבאים שלהם, כך שתוכלו למצוא לא מעט מודעות בחיפוש אחר מפעילי מכונות, עובדי ייצור, מרכיבים ועוד מגוון של עבודות בתחום התעשייה של האזור. רובן של המשרות כוללות תנאים סוציאליים מלאים, נסיעות וארוחות מסודרות. יחד עם משרות אלו תוכלו גם למצוא לא מעט משרות בעולם המכירות, החל מסוכני שטח, מכירה בצורה פרונטלית או טלפונית עם משכורות מעולות וסביבת עבודה צעירה ודינמית.

הוראה ולוגיסטיקה

תחום ההוראה נפגע לא מעט מהסגרים וממגפת הקורונה והיה נתון ללא מעט שינויים בו זמנית, החל מהשימוש המוגבר בשיעורים מרחוק ועד למגבלות וסגרים שפגעו בקשר והתנהלות החינוכית בין התלמידים למורים. וכיום כאשר המשק כולו חוזר אל השגרה גם בתי הספר נכנסים אל הזרם וצמאים לעוד מורים חדשים במגוון תחומים באזור עפולה, החל ממורים לבתי ספר יסודיים ועד מורים לחטיבה העליונה. יחד איתם גם תחום החינוך הבלתי פורמלי מככב במודעות הדרושים של העיר עפולה, ובו תוכלו למצוא מגוון רחב של עבודות בתחום כמו רכז נוער, אחראי מתנדבים, מדריכים לפעילויות שונות בעפולה ובאזור. יחד משרות אלו תוכלו למצוא גם מגוון רחב של עבודות לוגיסטיקה הכוללות מלגזנים, מחסנאים, מנהלי מחסן ונהגים בדרגות שונות של הובלה. ברובן הגדול של משרות אלו לא תזדקקו לניסיון קודם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן