שחזור מידע – איך זה עובד

המידע שאתם שומרים על גבי מחשבים ומערכות מידע, המידע שנמצא על המחשבים שלכם, או על כל מכשיר אחר – הוא כזה חשוב להגן עליו בכל זמן. אם אתם בעלים של מוסדות או ארגונים, של בתי ספר או משרדים, אם אתם סטודנטים, יוצרים, אמנים וכולי – כדאי שתגבו את המידע שלכם בכל מצב  ובדרכים חכמות כמו למשל באמצעות גיבוי בענן, על מנת יד שהוא לא יאבד במקרים של קריסה של המחשב או בכול מקרה אחר.

אבל אם כבר קרה לכם מקרה מצער והמחשב קרס, מערכת העבודה השתבשה, המחשב הנייד נגנב או שנעלם חומר מהמחשב. אם במקרה הפלאפון הנייד נהרס או אם בטעות לחצתם על וירוס או הפעלתם תוכנה לא נכונה  ועשיתם איזה שהיא טעות שגרמה לאובדן מידע – חשוב לבצע כמה שיותר מהיר שחזור מידע.

אבל איך משחזרים מידע?

שחזור מידע היא פעולה שנעשית בדרך כלל על ידי מומחים. מדובר באנשי מקצוע בתחום התוכנה והמחשוב, אשר נמצאים במעבדה מאובזרת בציוד לשחזור מידע. המטרה: לאפשר שחזור של כמה שיותר פרטים שנעלמו מהמכשיר או מחשבון שלנו ומכל מקור אחר.

אנשי המקצוע ייעצו לכם ויעזרו לכם למזער נזקים ובת בעת ינסו למצוא את המידע במחשב ולתקן אותו הם ינסו לאשש מכשירים שקרסו או  את המערכת שאבד ממנה מידע ולשחזר כמו גם לתקן את כל סביבת העבודה שלכם על מנת שתוכלו לחזור לעבוד כמה שיותר מהר.

שחזור דיסק קשיח נעשה על ידי מתכנתים מומחים ואנשי מקצוע שיודעים כיצד לבצע פעולות שיחזירו לכם את מה שאבד. הפעולות נעשות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ידע, מיומנות כלים מסוימים ומתקדמים ושאר אלמנטים שאפשר למצוא במעבדה.

כיום יש לא מעט אנשים שיזדקקו לשירותים האלה, בשל כמה סיבות:

יש מקרים בהם אנשים פותחים וירוס זדוני שנוהג לדלות מידע מהמחשב או לגרום למידע לאבד. במידה ואנשים לא שמים לב הם עלולים לפתוח את אותו הווירוס ובכך לסבול מאובדן מידע.

יש מקרים בהם מכשיר נייד התקלקל כמו למשל במקרה של אובדן מכשיר, נפילה של מכשיר נייד, או כל מיני תאונות שיכולות לקרות ולהרוס מכשירים שמכילים מידע חשוב.  במקרה כזה ייתכן ויאבדו תמונות, מסמכים חשובים, תכנים, ושאר דברים שאנחנו זקוקים להם בחיי היומיום. לכן חשוב לבצע שחזור מידע.

קריסה גרסה של מערכת גם כן יכולה להיות סיבה לאבדן של תוכן. לעיתים המערכת קורסת ללא כוונת זדון אלה בשל טעויות אנוש כאלו ואחרות. במקרים כאלה חשוב שתהיה לצידכם מעבדה טובה לשחזור מידע.

לסיכום, אם אתם נמצאים במצב של חוסר ודאות, לחץ ואובדן נתונים חשובים ואתם רוצים לחזור כמה שיותר מהר לשגרה – כדאי כבר עכשיו לבחור מומחים לשחזור מידע שיעזרו לכם לבצע את השחזור על הצד הטוב והבטוח ביותר וגם ייעצו לכם לגבי עבודה בטוחה יותר בהמשך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן