שינוי דרמטי במצפה רמון: אליה וינטר נבחר לראש המועצה

וינטר: “לא אני ניצחתי אלא דרך הטוב המשותף ניצחה. מודה על התמיכה החד משמעית של כלל תושבי מצפה רמון בי ובחברי לליכוד. עכשיו זמן אחדות וחיבורים. הטוב המשותף ינצח”

בתום ספירת שש הקלפיות – אליה וינטר הוא ראש מועצת מצפה רמון הנבחר.

בבחירות לרשויות המקומיות התמודד וינטר מטעם רשימת הליכוד וניצח את ראש המועצה לשעבר פלורה שושן. וינטר כיהן כגזבר המועצה המקומית וגזבר מועצת להבים. וינטר בעל תואר ראשון בניהול ושיווק טכנולוגיה ותואר שני במנהל עסקים.

לדבריו, “אהובי תושבי מצפה רמון כולם! לא אני ניצחתי אלא דרך הטוב המשותף ניצחה. מודה על התמיכה החד משמעית של כלל תושבי מצפה רמון בי ובחברי לליכוד. עכשיו זמן אחדות וחיבורים. הטוב המשותף ינצח”.

מנגד ציינה פלורה שושן אתמול: “תושבי מצפה רמון בחרו היום דרך למצפה רמון ל-5 השנים הקרובות. אני שולחת ברכות לראש המועצה הנבחר אליה, ומבטיחה שחבריי במחנה הממלכתי ואני נמשיך לפעול למען מצפה רמון, כמו תמיד. אמנם אנחנו הרשימה הגדולה ביותר, אבל זה לא הספיק הפעם. אני רוצה להודות לפעילות ולפעילים שליוו אותי ואת חברי במחנה הממלכתי לאורך הקמפיין ולכל מי שנתנו לנו היום את אמונם. הערכתי ואהבתי לנדב, עליזה, אלינה ומיכלי. שותפים שלי לדרך, תודה רבה לכם על מי שאתם ועל הדרך הנהדרת שעשינו ועוד נעשה ביחד. מחר, בוקר חדש שותפים ויריבים פוליטיים – נשאיר את הקמפיינים מאחור, ונתכנס יחדיו לעשיה משותפת למען מצפה שלנו. אין לנו מצפה אחרת”.

להלן מפת המנדטים למועצה בתום ספירת הקולות – שם אין ספק בכלל, ידה של פלורה שושן על העליונה:

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים | צילום מסך משרד הפנים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן