news08.net/ads.txt

שירותי נוטריון נתניה להייטק (חלק ב’)

נוטריון נתניה – תקציר המאמר הקודם

במאמר הקודם עסקנו בעיר נתניה, המשמשת אכסניה לתעשיית ההייטק הפורחת בה. ציינו שאחד השירותים החשובים שתעשיית ההייטק זקוקה לו לצורך הגשמת מטרותיה העסקיות, הוא שירותי נוטריון. כן הבטחנו שבמאמר הבא נבהיר ונרחיב אודות שירותי נוטריון נתניה, שניתן להעניק לחברות ההייטק אשר קבעו את משכנתן בעיר נתניה, שבעבר נחשבה לעיר היהלומים. על כך להלן.

מהם שירותי נוטריון נתניה שתעשיית ההייטק נזקקת לו?

שירותי הנוטריון שניתן להעניק לתעשיית ההייטק בנתניה הם מגוונים ביותר. מטעמים ברורים לא תוכל יריעה זו לעסוק בכל סוגי שירותי נוטריון נתניה שניתן להעניק לתעשיית ההייטק בנתניה. לכן נתמקד אך ורק בשירותים העיקריים. שירות הנוטריון הראשון, ואולי הנפוץ ביותר שאפשר לדבר עליו בהקשר הנדון הוא אימות חתימה. בסוג זה של שירות, נוטריון נתניה מאמת את חתימתו של עובד חב’ ההייטק (בדרך כלל בכיר חב’ ההייטק, כגון: מנכ”ל CEO או מנהל הכספים CFO) על מסמך, כדוגמת ייפוי כח, מסמך עבור הבנק או עסקה שעליה צריכה חב’ ההייטק לחתום באמצעות נציג מוסמך מטעמה, כגון המנכ”ל או מנהל הכספים שהוזכרו לעיל. סוג נוסף של שירותי שמעניק הנוטריון בנתניה הוא תרגום ואימות תרגום של מסמכים. נדבר על כך בהרחבה בשורות הבאות.

תרגום ואימות תרגום נוטריוני בנתניה

חשוב לציין תחילה ששירותי תרגום אינם באם בגדר המושג של שירותי נוטריון. שירותי התרגום, מבחינה חוקית, הינם שירותים נפרדים לחלוטין מהגדרת המושג נוטריון. יחד עם זאת, קיימת השקה מסוימת בין שירותי תרגום לבין שירותי נוטריון. הכיצד? אחת הסמכויות המוקנות לנוטריון היא לאמת תרגום של מסמכים. כלומר, כאשר מוצג בפני הנוטריון מסמך הערוך בשפה מסוימת נאמר עברית ולצידו תרגום המסמך לאנגלית, הנוטריון הוא גורם מוסמך לאשר שהתרגום נכון. הנוטריון מאמת את התרגום על גבי אישור נוטריוני שהוא עורך. יחד עם זאת, לעתים נוטריון נתניה מתבקש לא רק לאמת את התרגום אלא גם לתרגם את המסמך. יש לך יתרונות לא מבוטלים, אך לא נוכל לכתוב על כך במסגרת קצרה זו.

סיכום – נוטריון נתניה

כפי שראינו במאמר הקודם ובמאמר הנוכחי, לנוטריון נתניה חשיבות רבה בסיוע לתעשיית ההייטק בהגשמת מטרותיה. שירות אחד שהנוטריון מעניק הוא אימות חתימה ושירות שני הוא אימות תרגום. אבל ישנם שירותים נוטריונים רבים נוספים שיכול הנוטריון להעניק ועל כך נכתוב ונרחיב במאמר נוסף, הוא מאמר חלק ג’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן